جایگزین مسیر

اسکولز: فن خال با قدرت جادویی خود به یونایتد کمک خواهد کرد

by | تیر , ۲۱ , ۱۳۹۳

هافبک سابق منچستریونایتد معتقد است, مربی 62 ساله جدید شیاطین سرخ نبوغی ذاتی دارد و تاکید می کند که پس از فصلی ناامیدکننده این مربی هلندی یونایتد را به تیم بهتری تبدیل خواهد کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پل #اسکولز معتقد است لوئیز #فن_خال با قدرت جادویی خود به #منچستریونایتد کمک خواهد کرد تا در فصل آینده به تیم بهتری تبدیل شود.

این مربی 62 ساله در ماه می گذشته به عنوان جانشین دیوید مویز در منچستریونایتد انتخاب شد و پس از پایان رقابت های جام جهانی هدایت یونایتد را برعهده خواهد گرفت.

اسکولز در بلاگ پدی پاور درباره شروع کار فن خال در یونایتد نوشت:

درست در همین لحظه هواداران یونایتد(و خودم) بی صبرانه منتظر شروع کار اوئیز فن خال در الدترافورد هستیم.

این تیم هلند, همان تیمی نیست که همیشه از هلند دیده ایم, این فن خال است که توانسته آنها را تا آستانه فینال جام جهانی برساند. او قصد دارد کار مشابه ای نیز در یونایتد انجام دهد, پس از فصل ناامید کننده ای که یونایتد در سال گذشته داشت.

به نظر می رسد, فن خال قدرت جادویی دارد و شهرت او در مربیگری و تجربه بسیار زیادش, چیزهای بسیار زیادی به باشگاه می آورد. من احساس می کنم, او عملکرد سال گذشته یونایتد را 20 تا 25 درص بهبود خواهد بخشید.

همزمان با جذب بازیکنان جدید همانند لوک شاو و آندر هررا (و امیدواریم بازیکن های بیشتری در ادامه به تیم بیایند) او بازیکنان بیشتری به ترکیب حال حاضر تیم اضافه خواهد کرد. من درباره فصل آینده بسیار هیجان زده هستم.

اسکولز معتقد است تعویض های کلیدی فن خال در زمان های حساس در طول جام جهانی به همه نشان داد که او “نبوغی ذاتی” دارد.

فن خال از تصمیم های بزرگ نمی ترسد, او این مسئله را با به زمین فرستادن دروازه بان نیوکاسل, تیم کرول به جای دروازه بان شماره 1 تیم سلسن در ضربات پنالتی برابر کاستاریکا نشان داد.

کرول تنها 2 پنالتی از 20 پنالتی آخر نیوکاسل را مهار کرده بود. این مسئله دلیل خوبی برای گرفتن چنین تصمیم بزرگی به نظر نمی رسید. اما هر زمان که فن خال چنین تصمیم بزرگی بگیرد, به نظر می رسد, نتیجه می دهد.

او کاپیتان تیمش رابین فان پرسی را زمانی تعویض کرد که تیم ملی هلند 1 بر 0 از مکزیک عقب بود و در نتیجه این تصمیم آنها به بازی برگشتند و به پیروزی رسیدند. به نظر می رسد او این قدرت جادویی را دارد و این قدرت سال آینده در یونایتد نیز می تواند به تیم کمک کند.

۰ Comments