جایگزین مسیر

اسکولز: گرت بیل میتواند برای یونایتد فوق العاده باشد

by | فروردین , ۱۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:
اسطوره و هافبک سابق شیاطین سرخ پل اسکولز افسانه ای مدعی شده است که گرت بیل مهاجم ولزی باشگاه رئال مادرید که این روزها به نظر ناراضی می باشد میتواند گزینه ای فوق العاده برای یونایتد باشد یونایتد او را باید در تابستان به خدمت بگیرد.
گرت بیل تابستان سال 2013 با مبلغ 85 میلیون پوند از باشگاه تاتنهام به رئال مادرید پیوست و ان زمان نیز یونایتد ها تلاش بسیاری برای به خدمت گرفتن این مهاجم ولزی کردند اما سرانجام وی راهی برنابئو شد. با این حال دوسال گذشته است و این روزها بیل به نظر ناراضی می باشد و اختلافاتی با باشگاه و کریستیانو رونالدو دارد و احتمال جدایی وی از رئال مادرید در تابستان زیاد است.
پل اسکولز طی اخرین گفت و گویی که انجام داد گفت:

به نظرم گرت بیل یک گزینه فوق العاده برای یونایتد است او در گذشته نیز سابقه بازی در لیگ جزیره را داشته است و همه شاهد درخشش وی بوده ایم. من به عنوان یک هوادار یونایتد دوست دارم بیل را در تیم مورد علاقه ام ببینم اما از روی منطق به شما میگویم که گرت بیل گزینه مناسبی برای خط حمله یونایتد میباشد و میتواند انها را به موفقیت های بسیار ی برساند.هواداران در الدترافورد و سرتاسر دنیا عاشق وی خواهند شد و او میتواند تیم لوئیز فن خال را به موفقیت ها و قهرمانی های فراوان برساند. در تمام دوران حضورم در یونایتد شاهد انتقال های زیادی بوده ام و بیشتر انها در الدترافورد به یک فوق ستاره تبدیل شده اند.

۰ Comments