جایگزین مسیر

اسکولز: گیگز تا 43 سالگی می تواند بازی کند

by | آذر , ۱۱ , ۱۳۹۲

پل اسکولز از هم تیمی سابق خود در منچستریونایتد حمایت می کند و معتقد است رایان گیگز می تواند تا سه سال دیگر در بالاترین سطح بازی کند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – گیگز در هفته جاری تولد 40 سالگی خود را جشن گرفت و نمایش چشم نواز در بازی برابر بایرلورکوزن داشت تا شیاطین سرخ با نتیجه قاطع 5-0 برابر حریف آلمانی خود به برتری برسند.

اسکولز معتقد است که پس از بیش از 950 بازی برای باشگاه , گیگز هنوز به پایان راه نرسیده است.

اسکولز در برنامه رادیویی ورزش هفته گفت: او همیشه می گوید که تا زمانی که بتواند سهمی در تیم ایفا کند, بازی خواهد کرد و در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر کاهش این سهم در تیم در او دیده نمی شود.

“من مطمئنم که او می تواند تا 41, 42 یا شاید حتی تا 43 سالگی بازی کند. تا زمانی که او بخواهد بازی کند, او توانایی بازی کردن را خواهد داشت.”

“روشی که او بازی می کند, او در خط هافبک قرار می گیرد, بازی را کنترل می کند, می تواند پاس دهد, دفاع کند, هنوز اگر بخواهد می تواند کل مدت بازی در زمین بدود. من واقعا فکر می کنم که او توانایی انجام این کار را دارد.”

اسکولز همچنین اضافه می کند که از دستاوردهای گیگزی تعجب نکرده است و اشاره می کند که برنامه آمادگی او عاملی کلیدی در حضور طولانی مدت او در دنیای حرفه ای می باشد.

اسکولز افزود: او بازیکن شگفت انگیزی است, واقعا اینطور است.

“هنوز بازی کردن در این سن و سال, کاری که او انجام می دهد, جای تعجب ندارد, زمانی که شما او را می شناسید, و به این مسئله پی می برید که او چطور در طول این سال ها مراقب خودش بوده است.”

“برای اینکه شما بتوانید در این روزها فوتبال بازی کنید باید به طور فوق العاده زیادی مراقب خودتان باشید. این روزها بازی ها در سطح بسیار حرفه ای برگزار می شود, بازیکنان بسیار آماده هستند اما او ورزشکاری ذاتی است.”

“او بسیار خوب یوگا انجام می دهد, غذاهای مناسبی می خورد, او با وسواس زیاد خودش را برای بازی هایی که در مقام یک بازیکن لیگ برتری باید انجام دهد, آماده می کند.”

“هر کاری که او انجام می دهد در راستای آمادگی جسمانی و حفظ سلامت او می باشد.”
“او طوری شرایط را مدیریت می کند تا این کارها را انجام دهد. من چند شب پیش بازی او را دیدم و او با فاصله ای زیاد بهترین بازیکن زمین بود. انجام این کار در این سن, دستاورد خاصی است.”

“در مقام یک هوادار یونایتد, امیدوارم این شرایط ادامه یابد زیرا ما این مسئله را می دانیم که با داشتن رایان گیگز در تیم و شیوه ای که او چند شب پیش بازی کرد, ما به جای شکست, در بازی های بیشتری به پیروزی می رسیم.”

۰ Comments