جایگزین مسیر

اشلی یانگ: دوباره به روند پیروزیهایمان برمی گردیم

by | اسفند , ۱۹ , ۱۳۹۱

اشلی یانگ معتقد است که به نفع یونایتد است که بازی بعدی اش یک مسابقه ی بزرگ دیگر باشد.شیاطین سرخ در روز یکشنبه و در مرحله ی یک چهارم نهایی جام حذفی در اولدترافورد به مصاف چلسی خواهند رفت.

وینگر انگلستان امیدوار است پس از قرار گرفتن بر روی نیمکت در شکست در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید دوباره در ترکیب اصلی یونایتد قرار بگیرد. با وجود این شکست با 10 نفر یانگ اعتماد به نفس بالایی دارد.

یانگ توضیح داد: ” البته ما در بازی میان هفته ناامید کننده بودیم، اما باشگاه چندین بار توانسته برگردد و این چیزی است که ما به دنبال آن در روز یکشنبه است. این یک بازی بزرگ است که یک فرصت برای نزدیکتر شدن به قهرمانی در جام حذفی به ما میدهد.این دقیقا همان چیزی است که ما به دنبال انجام آن هستیم. ما به دنبال تغییر این شرایط هستیم و من فکر می کنم شما در روز یکشنبه آن را خواهید دید.”

” بدیهی است، هنگامی که شما به یک ناامیدی مانند ما دارید، شما می خواهید فورا بازی بعدی را انجام دهید. ما می دانیم که این یک بازی بزرگ دیگر است و همه می خواهند بیشترین تلاش خود را در بازی یکشنبه انجام دهند.فرقی نمی کند که بازی در لیگ باشد یا جام حذفی. همه می خواهند به مسیر پیروزی هایمان برگردیم. این چیزی است که ما به دنبال انجام آن هستیم. ”

یانگ درک می کند که که این یک موقعیت خاص دیگر است که در پیش روی مردم منچستر با هدف صعود به مرحله نیمه نهایی در ومبلی قرار گرفته است.

اشلی یانگ بیان می کند: ” هنگامی که شما مشغول بازی کردن در یکی از چهار تیم بالای جدول هستید، همه چیز بیشتر از حد طبیعی است، ما باید با اعتماد به نفس بالا به این بازی برویم و با همان شیوه ی خودمان بازی کنیم. ”

” در بازی قبلی، بچه ها فوق العاده بودند. این یک نتیجه ی ناامید کننده بود، اما ما باید به جلو حرکت کنیم.من مطمئن هستم اگر همه به طور کامل تمرکز داشته باشند، ما می توانیم خودمان را در دور بعدی ببینیم. ”

چلسی مانع بسیار خوبی با توجه به نتایج اخیرش در جام حذفی است و این یک واقعیت است که آنها مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی هستند. با این حال، آبی ها در بازی قبلی خود در لیگ اروپا به استوا بخارست باخته اند.

یانگ اصرار دارد: ” سفر به رومانی و بازگشت برای این بازی، می تواند به نفع ما باشد، اما ما بر روی آنها متمرکز نیستیم که چگونه مایل ها سفر کرده اند. ما بر روی خودمان و برگشتن به روند پیروزی هایمان متمرکز هستیم. ما می خواهیم از این دور صعود کنیم و خودمان را به فینال جام حذفی  در ومبلی برسانیم.”

صحبت های اشلی یانگ  در مصاحبه با رادیو بی بی سی منچستر، PA Sport  و ManUtd.com

۰ Comments