جایگزین مسیر

اشمایکل:بازیکنان باید به خاطر فصل ضعیف یونایتد سرزنش بشوند

by | اسفند , ۱۴ , ۱۳۹۲

پیتر اشمایکل به دلیل اینکه برخی بازیکنان در حد و اندازه های نام های خود بازی نمی کنند, به انتقاد از آنها پرداخت و آنها را به خاطر ضعیف ترین فصل یونایتد در 24 سال گذشته سرزنش می کند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این دروازه بان سابق منچستریونایتد معتقد است که دیوید مویز, سرمربی یونایتد فرد مناسبی برای هدایت این باشگاه می باشد.

اسطوره 50 ساله الدترافورد, اشمایکل در دهه 90 میلادی, 8 فصل سنگربان شیاطین سرخ بود و به همراه این تیم 5 عنوان قهرمانی در لیگ برتر را کسب کرد و در سال 1999 به همراه تیم قهرمان سه گانه شدند.

اشمایکل درباره وضعیت فعلی منچستریونایتد به اسکای اسپورت گفت:

من فکر می کنم دیوید انتخاب عالی است.

او نشان داده است که سابقه خوبی دارد, او توانایی لازم را دارد و می تواند برای مدت بسیار طولانی در این پست باقی بماند – او این مسئله را در اورتون نشان داده است.

در یونایتد, ما می خواهیم که مربی های ما برای مدت طولانی در تیم بمانند اما امسال, فصل بسیار سختی برای او بوده است.

او چیزهای بسیار زیادی درباره خودش یاد گرفته است, همه نیز چیزهای بسیار زیادی درباره او یاد گرفته اند و او بسیار قوی تر ظاهر خواهد شد.

من فکر می کنم او نیاز دارد که چند بازیکن بخرد – چندتا بازیکن, من هم نمی دانم!

اما من فکر می کنم, به همان اندازه مسئله دیگری نیز مهم است, او باید بازیکنان بسیار زیادی را نیز بیرون بندازد. بازیکنان بسیار زیادی در تیم هستند که من بسیار از آنها ناامید شده ام.

برای اینکه بازیکن منچستریونایتد باشید, باید مسئولیت پذیر باشید. شما مبارزه می کنید, هرگز از پا در نمی آیید, حتی در روزهایی که اوضاع به نفع شما پیش نمی رود, در این زمان ها نیز شما هنوز باید تلاش کنید.

اما من در سراسر فصل جاری دیدم که برخی بازیکنان در تیم هستند که این کار را انجام نمی دهند و این مسئله مرا ناراحت می کند.

من فکر می کنم او(مویز) به این مسئله پی برده است که به کدام بازیکن می تواند اعتماد کند و به کدام بازیکن نمی تواند اعتماد کند. و در تابستان امسال, من فکر می کنم شما خواهید دید که بازیکنان بسیار زیادی باشگاه را ترک می کنند.

۰ Comments