جایگزین مسیر

اشمایکل:یونایتد باید جانشینی برای اسکولز پیدا کند

by | مرداد , ۳۱ , ۱۳۹۲

پیتر اشمایکل در مصاحبه ای مفصل درباره وضعیت یونایتد در فصل نقل و انتقالات, شرابط حال حاضر رونی و لزوم پیدا کردن جانشین برای پل اسکولز سخن گفته است.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پیتر اشمایکل از سران منچستریونایتد خواست تا خریدی انجام ندهند, مگر اینکه آنها مطمئن باشند که با خرید بازیکن, ترکیب تیم دیوید مویز بهتر خواهد شد.

گفته می شود, مدیر اجرایی جدید باشگاه, اد وودوارد و مربی جدید تیم دیوید مویز برای قوی نگه داشتن تیم پس از خروج سرآلکس فرگوسن و دیوید جیل, باید بازیکنی بزرگ را به خدمت بگیرند.

همانطور که انتظار می رفت, خبرهایی مبنی بر پیوستن کریستیانو رونالدو یا گرت بیل به یونابتد شنیده می شد. اکنون نیز پس از شکست در خرید فابرگاس و به تازگی رد شدن پیشنهاد 28 میلیون پوندی یونابتد برای فلاینی و بینز, هنوز بازیکن بزرگی به یونایتد ملحق نشده است.

با این حال, اشمایکل هنوز احساس نمی کند که این شرایط دلیلی باشد برای اینکه ما نگران شویم. به نظر دین یونایتد ثابت کرده است که از سال های دور همیشه بازیکنانی را به خدمت می گیرد که توانایی پیشرفت از آنچه که اکنون هستند را داشته باشند.

او گفت: من هیچ وقت بازیکنی را نمی خرم, فقط به خاطر اینکه خریدی داشته باشم. شاید با آمدن سرمربی و مدیر اجرایی جدید, آنها نیاز داشته باشند تا به هواداران بگویند که هنوز قدرت و پول لازم را دارند و هنوز می توانند بازیکنانی را به خدمت بگیرند. این مسئله مهمی است, زیرا هواداران بیشماری هستند که از این مسئله که منچستریونایتد تا چه حد از لحاظ مالی قوی است, نامطمئن هستند و همچنین از تعهد ماکان باشگاه برای خرج کردن پولی که به واسطه باشگاه گرد آمده است, اطمینان ندارند.

“اما بازیکنان باید پیشرفت کنند. اگر آنها برای تیم مناسب نباشند, شما باید از خرید آنها منصرف شوید. شما به خاطر خود آن بازیکن, او را نمی خرید.”

.

.

مسئله بعدی که دین به آن اشاره می کند, خبرهایی است که پیرامون انتقال رونی به چلسی شنیده می شود.

اشمایکل در این باره افزود: من می دانم که بسیاری از مردم فکر می کنند, وین هنگامی که تیم گل زد, به همراه تیم شادی نکرد, اما او در هر دو صحنه مسافت طولانی را دویده بود و خسته شده بود. او تنها 67 دقیقه برای انگلستان در تور پیش فصل بازی کرده و به اندازه کافی تمرین نکرده است.

“در چنین شرایطی, برای او که فوتبالی درجه یک در عرض نیم ساعت به نمایش گذاشت و دو گل برای تیم ساخت, عملکردی بی نظیر بود. او شبیه کسی نبود که بخواهد از تیم برود. او شبیه بازیکنی بود که واقعا از بازی که می کرد, لذت می برد. اما او خسته بود. این مسئله بدیهی بود.”

اشمایکل امیدوار است ترکیب کنونی مویز, هنگامی که پنجره نقل و انتقالات در روز 2 سپتامبر بسته می شود, همچنان سالم و قوی بماند.

“ترکیبی که ما اکنون در اختیار داریم, بسیار قوی و گسترده است. در پست های زیادی, گزینه های مختلفی در اختیار داریم.”

“جا دارد که به دنبال بازیکنان قوی در پست هافبک باشیم تا بتوانند جای بازیکنی همچون پل اسکولز را بگیرد. تام کلورلی بازیکن بی نظیری است اما به خاطر شیوه بازی که دارد, او نتوانست کل فصل را دوام بیاورد, همچنین اندرسون نیز بازیکن بزرگی است, اما به دلایلی, او همیشه به آن اندازه که لازم است, آماده نیست. شما در این پست به بازیکنی نیاز دارید که در خط هافبک به همراه مایکل کریک پویا باشد, اما اگر فرصت نقل و انتقالات به پایان رسد, و همین ترکیب کنونی به همین شکل باقی بماند, من کاملا خوشحال خواهم بود.”

۰ Comments