جایگزین مسیر

اشمایکل: “بازی با AIK بسیار مهم است”

by | مرداد , ۹ , ۱۳۹۲

اسطوره ی باشگاه منچستر یونایتد ، پیتر اشمایکل ، معتقد است که اخرین بازی تور پیش فصل این تیم برابر AIK بازی بسیار مهمی برای دیوید مویز خواهد بود.

.

.

.

.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – سرمربی جدید شیاطین سرخ در این دیدار برای اولین بار از زمانی که تیم را تحویل گرفته است تمامی اعضای تیم خود را در اختیار خواهد داشت و باید به فکر ترکیب اصلی این تیم برای اغاز لیگ برتر و دفاع از عنوان قهرمانی باشد. دروازه بان بزرگ و سابق باشگاه منچستر یونایتد در گفتگو با سایت رسمی باشگاه manutd.com با اشتیاق تمام در مورد شرایط اینده ی الدترافورد صحبت میکند و هشدار میدهد که رقیبان این تیم منتظر فرصتی برای سبقت گرفتن هستند.
” بازی با AIK بسیار مناسب خواهد بود. لیگ کشور های اسکاندیناوی هم اکنون در حال برگزاری است و بازی کردن با هر تیمی از این منطقه بازی مناسبی خواهد بود”
” این بازی یکی از مهمترین بازی های دیوید مویس خواهد بود. اینها بازی هایی هستند که باید بردن را از انها اغاز کنید و همینطور جام خیریه ، این اصلا مهم نیست که قبلا چگونه کار کرده ایم ، ما داریم مثل همیشه زیر فشار فصل را اغاز میکنیم.”
” این اصلا مهم نیست که ما قبلا چقدر خوب کار کرده ایم و یا چقدر در کار های تجاری موفق بوده ایم . اکنون هر کسی میخواهد به ما ضربه ای بزند و شما میتوانید این را در فعالیت باشگاه های دیگر ببینید که باشگاه هایی همچون منچستر سیتی و چلسی قرارداد های خود را بسته اند، ارسنال دارد پیشنهاد های 40 میلیون پوندی میدهد و این چیزی است که ما قبلا شاهد ان نبودیم. انها دارند به این شرایط به عنوان یک فرصت نگاه میکنند تا بر روی بازیکنان ، مربی و باشگاه فشار وارد کنند.”
” بازی با  AIK تقریبا در ساعت مناسبی برگزار میشود، زمانی که اکثر مردم میتوانند ان را زنده تماشا کنند. ما نیاز داریم این بازی را ببریم تا از فشار موجود کم کنیم و بتوانیم کم و بیش رسانه ها را ساکت کنیم. این امر (تخریب منچستر یونایتد) اتفاق نخواهد افتاد و ما باید این را قبول کنیم چرا که ما منچستر یونایتد هستیم و این کار ها به کسی کمک نخواهد کرد”
” من فکر میکنم که سرمربی جدید خواهان این باشد که بازیکنان اصلی تیمش از هفته ی اول در دسترس وی باشند و همچنین از انها در بازی جام خیریه استفاده خواهد کرد.”
“AIK بازی کاملا مناسبی است و شاید اخرین بازی باشد که بازیکنان میتوانند برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با هم رقابت کنند.”
” پس این بسیار بسیار مهم است. هر سال در تور پیش فصل این اتفاق می افتد که بازیکنانی که پس از پایان لیگ به خدمت تیم های ملی در می آیند کمی دیر تر به تیم اضافه میشوند چرا که حد اقل شما به 4 هفته استراحت نیاز دارید و منچستر یونایتد همیشه بیشتر از سایر باشگاه ها از این امر ضربه خورده است چرا که اکثر بازیکنان این تیم ملی پوش هستند”
“اکنون کم کم تور دارد تمام میشود و بیشتر بازیکنان مدتی است که برگشته اند و در حال به دست اوردن فرم مناسب خود می باشند. چند بازیکن نیز دچار مصدومیت شده بودند. ما انتظار داریم وین در استکهلم به میدان برود و امیدواریم که این کار به تمامی شایعات مبنی بر اینده ی وی پایان دهد”

۰ Comments