جایگزین مسیر

اضافه شدن منچستریونایتد به لیست تیم های علاقه مند به آریاس

by | فروردین , ۲۲ , ۱۳۹۳

تیم فوتبال منچستریونایتد که بیشترین ضعف خود در این فصل را در خط دفاع میبیند، به لیست بلند و بالای تیمهای علاقه مند به جذب مدافع راست پی اس وی آیندهوون پیوست.
بازیکن 22 ساله باشگاه هلندی به احتمال زیاد در انتهای فصل تیمش را ترک کند. سانتیاگو آریاس نارانخو در ابتدای فصل پیش از تیم اسپورتینگ لیسبون به پی اس وی پیوست و بعد از اینکه در تیم دوم این تیم نمایش خوبی از خود نشان داد، به تیم اصلی راه یافت و تا اینجای فصل برای این تیم 21 بازی انجام داده و یک گل نیز به ثمر رسانده است و این عملکرد خوب او تیمهای زیادی را خواهان به خدمت گرفتنش کرده است.
سرمربی یونایتد ، دیوید مویز که بدنبال ساخت تیمی مدعی برای فصل بعد است می داند که خط دفاعی مهمترین نقطه ای است که نیاز به بازسازی دارد.
با توجه به اینکه ویدیچ و فردیناند در تابستان به درهای خروجی نزدیکند، نیاز به جایگزینان مناسب احساس می شود و روزنامه Sun معتقد است که آریاس یکی از بازیکنانی است که به الدترافورد می آید ، به شرط آن که شیاطین سرخ پیگیر وضعیت این بازیکن باشند .
با وجود نمایش نه چندان خوب مدافعین کناری یونایتد و با توجه به تلاش رافائل برای نشان دادن شایستگی های خود، مویز مشتاق ایجاد رقابتی تازه در تیم می باشد که با اضافه شدن آریاس به لیست مدافعان، این رقابت جذاب تر خواهد شد.

۰ Comments