جایگزین مسیر

اطلاعیه؛ بررســی اهداف طــــولانی مدت ســـــایت

by | مهر , ۲۱ , ۱۳۹۱

سلام ، خیلی نمی خوام سرتونو در بیارم ولی ازتون خواهش میکنم اگه این سایت اهمیت داره براتون تو این بحث شرکت کنید و نظر بدین!

خب اول یه معرفی ؛ بنده پویا پناه زاده حدود 5 ساله که تو حوزه خبری تحلیلی ورزش فعالیت میکنم و کم و بیش با یک وبسایت ایده ال آشنایی دارم و از اونجایی که بخشی از طراحی این سایت بر عهده بنده بود حیفم اومد که این سایت رو با کمک شما به یه جای خوبی نرسونیم چون خیلی کم پیش میاد بین کاربران یک وبسایت انقدر تعامل باشه ، به همین خاطر طبق صحبتی که با امیرخان داشتیم تصمیم بر این شد که من یه کم وبسایت رو از حالت نرمالش خارج کنم و یه کم رسمی تر کار کنیم ! حالا چرا؟ ببینین همانطوری که شما میدونین درامد زایی میتونه به پیشرفت هرچه بیشتر سایت کمک کنه ، علاوه بر این میتونه انرژی کسایی که زحمت میکشن رو بیشتر کنه! اصلا بزارید یه جور دیگه به قضیه نگاه کنیم تصور کنید مسابقه پیش بینی آخرش یه سکه تمام جایزه داشته باشه !! چطوره؟؟ هم جذابیت بالا میره هم اگه بخوایم خیلی رک صحبت کنیم آمار بازدید کنندگان سایت چندین برابر میشه !! این یعنی یه سود متقابل که تهش همه راضین و همه چی آرومه ..! 

حالا بریم سر اصل مطلب 

ما باید رسمی تر بشیم لازمه این حرکت مهم اینه که تمام دوستانی که کم و بیش تو این سایت دستی دارن و فعالیتی می کنن به بنده ایمیل بدن ( p_pnh@yahoo.com ) و توش از فعالیت خودشون توضیح بدن .. ( بچه ها منتظرماا! یادتون نره )

بعد از اینکه بنده بیشتر آشنا شدم با شما دوستان بخش های مختلف سایت به اشخاص واگذار میشه و اینجوری دیگه سر وقت و درس و دانشگاه به مشکل نمیخوریم!

علاوه بر این ما قراره به زودی آدرس وبسایت رو در فستـــــیوال وب ایـــــــران ثبت کنیم اصلا واقعیتش اینه که یکی از دلایل اینکه ما میخوایم وبسایت رسمی تر بشه همینه که ما باید تو این فستیوال رتبه بیاریم و ما میتونیم ورزش 3 رو بگیریم! نمیتونیم؟؟

و در نهایت باید بگم که ما خیلی کار داریم پس هر چه سریع تر به ما کمک کنید .. منتظر انتقادات و پیشنهادات شما کاربران هم هستیم

۰ Comments