جایگزین مسیر

اطلاعیه:قوانین جدید و پذیرفتن نویسنده جدید

by | آذر , ۲۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-در این پست می خواهیم درباره قوانین جدید و همچنین کارهایی که باید برای بهتر شدن این سایت و اینکه کاربران با همدیگر یکپارچه تر شوند به صحبت بپردازیم.

مدیریت قبلی سایت تصمیم بر این گرفته که به صورت آزمایشی و اینکه جو بهتر شود مدیریت جدیدی را برای این سایت انتخاب کند و اینکه مدیریت جدید در واقع کمکی به مدیریت قبل برای بهتر شدن سایت کند و اینکه مدیریت قبلی در واقعا مدیر همیشگی این سایت خواهد بود و مدیریت جدید برای کمک و بهتر کردن جو انتخاب شده است.

چند نکته عرض می کنم درباره قوانین که هیچ فرقی با قوانین قبل نخواهد داشت:

نکته اول:این سایت در واقع کانون هواداران یا همان پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران می باشد و برای اینکه طرفداران داخل کشور بتوانند از آخرین خبرهای منچستر یونایتد اطلاع کسب کنند.

نکته دوم:برای بهتر کردن سایت و جو توسط مدیریت جدید قانون هایی گذاشته خواهد شد که هر کس در این سایت بتواند نظر خود را بیان کند و اینکه همه به یکدیگر احترام بگذارند و ناراحتی پیش نیاید.

نکته سوم:این سایت اکنون 3 سال است که در بین هواداران یونایتد با اندیشه های مدیریت کارکشته به اینجا رسیده است و جا باز کرده است و کاربران زیادی در خود می بیند برای این کار می خواهیم به جند قانون که توسط بنده گذاشته می شود توجه کنید و هیچ فرقی با مدیریت قبلی نخواهد داشت این را هم عرض کنم که بنده به مدت 1 ماه و آزمایشی در خدمت شما هستم و مدیر های اصلی آقایان میلاد و شهاب هستند و بنده برای کمک به این افراد این کار را قبول کرده ام.

در این سایت نویسنده هایی هستند که زحمات زیادی می کشند و برای این کار باید اول در هر پست تشکر از این افراد فراموش نشود و اینکه درباره خود پست نظر داده شود و اینکه حداقل 20 30 کامنت(نظر)افراد درباره پست باشد و اینکه نویسنده برای ادامه کار دلگرمی داشته باشد.

قاون اول:از این به بعد نظر های غیر مربوطه به پست یعنی ناسزا,کلمات رکیک,توهین به بازیکن و مربی تیم و اینکه صحبتی که جو را به حاشیه می برد با 3 تذکر توسط مدیریت سایت مواجه خواهد شد و اگر این کار ادامه داشته باشد به مدت 1 هفته این کاربر از نظر دادن در سایت معاف خواهد شد نه به طور دائمی.

قاون دوم:در هر پستی که داده می شود کاربران باید درباره آن پست نظر بدهند و اینکه باید نظر های اول این پست درباره خود پست باشد.

قانون سوم:برای صحبت های غیر فوتبالی باید از کلمات درست استفاده شود و اینکه باید طوری نظر داده شود که نویسنده پست اول از اینکه درباره آن پست نظر داده اید دلگرم شود و بعد اگر حرف های دیگر به میان آمد نویسنده پست ناراحت نشود و به کار خود با دلگرمی ادامه بدهد.

قانون چهارم:در هر کامنت باید از کلمات درست و جور با عقاید دینی استفاده شود و اگر از کلمات بد استفاده شود به آن کاربر اخطار داده خواهد شد.

قاون پنجم:هر کاربر می تواند نظر خود را درباره تیم و کارکنان و بازیکنان تیم بدهد با کلمات سنجیده و اینکه در جواب باید به درستی با آن کاربر برخورد شود نه صحبت های بد و کلمات ناشایست.

قانون پنجم:در هر پست در کامنت مجزا یعنی یک کامنت بدون هیچ صحبتی و فقط از شکلک استفاده شود آن کامنت پاک خواهد شد این دلایلی که این صحبت را می کنم این است نویسنده پست دچار ناراحتی نشود و اینکه نظر درباره پستش بشوند و نه شکلک و صحبت های بی مربوط به پست.(در جواب هیچ مشلی نیست که شکلک گذاشته شود فقط در کامنت مجزا و جداگانه).

قانون ششم:جلو هیچ تیمی نباید شکلک بد استفاده شود که جو را خراب کند به خصوص جلو تیم های ملی مورد علاقه کاربران در غیر اینصورت با کاربر برخورد خواهد شد.

امیدوارم بتوایم در کنار همدیگر سایت را به جایگاهی که باید باشد برسانیم و اینکه کرابران بیشتری به سایت مراجعه کنند و از سایت های دیگر مانند سایت های به مانند ما یعنی سایت هوادارای یونایتد به این سایت سر بزنند و همچنین از این سایت دوستان به آن سایت ها مراجعه کنند.چون همه ما یک هدف داریم و آن هم منچستر یونایتد می باشد که ما را دور یکدیگر جمع کرده است.

بعد از تمام شدن 1 ماه بنده با رای گیری نظر شما برای باقی ماندن یا نماندن خود,نظر شما را جویا خواهم شد.

با تشکر از مدیریت اصلی سایت که من را به مدت 1 ماه انتخاب کرده و امیدوارم بتوانم در کنار شما روز های خوبی داشته باشم و کاربرانی که از این سایت رفته اند به هر دلیلی بار دیگر به این سایت بازگردند.

دوستانی که سوالی دارند می توانند در قسمت کامنت مطرح کنند.

_____________________________________________________________________.

موضوع دیگر اینکه این سایت اکنون حدودا بیش از 20 نویسنده دارد و اینکه بعضی از دوستان به طور مداوم نمی توانند پست منتشر کنند و از این رو مدیریت تصمیم گرفته است که کسانی که می خواهند در این سایت نویسندگی و کمک به این سایت کنند در قسمت پایین درخواست خود را مطرح کنند تا مدیریت بتواند در چند روز آینده بین آنها نویسنده های جدیدی برای سایت انتخاب کند.

نکته:نویسنده ای که انتخاب خواهد شد در صورت کپی مطلب از سایت دیگر با آن شخص برخورد خواهد شد این مطلب هم درباره نویسنده های حال و جدید صدق خواهد کرد.

۰ Comments