جایگزین مسیر

اطلاعیه جذب نویسنده +بخش نظرات

by | آبان , ۲۸ , ۱۳۹۲

سلام به تمام منچستری های عزیز

همین طور که خودتون میدونید اقا امیر (بی طرف ) به دلیل کارهای که داره دیگه نمیتونه زیاد اینجا باشه و وقتش رو نداره. از این رو ما تصمیم گرفتیم که برای پیشرفت سایت و ثابت موندنش یه سری تصمیم بگیریم و اونها رو عملی کنیم.البته با کمک دوستان .

اولین کاری هم که قررار انجام بدیم جذب چند تا نویسنده ی جدید هست.این نویسنده ها باید بتونن کم کم روزی 2 تا پست بذارن و شاید برای تقسیم کار یه سری کارها رو بر عهده ی اونها بذاریم!( مثلا امکان داره پست پیش بازی رو یا مصاحبه ی بعد از بازی رو به یکی بسپاریم و ازش انتظار داریم در سریع ترین زمان ممکن این پست هارو قرار بده )کسای که مایل هستن که نویسنده بشن به من یه ایمیل بزنن و من تو همون جا شرایط کامل رو بهشون میگم .ما نمیخوایم به نویسنده ای فشار بیاد .البته در اینده یه سری تغییراتی در سایت داریم مثلا اضافه شدن بخش اکادمی و تیم ملی انگلیس که برای اون بخش ها هم نویسنده میخوایم که در زمان خودش اعلام میشه.

در مورد نویسنده های هم که الان هستن باید بگم که سریع به من ایمل بزنن و برنامه هاشون رو بگن.چون احتمالا خیلی ها کنار برن.پس لطفا برنامه هاتون رو بگبن .

در مورد بخش نظرات هم باید بگم که ما اومدیم یه سری قانون گذاشتیم که اولش خیلی ها موافق بودن و بعد خیلی ها مخالف تمام این کارها فقط برای خود کاربرای اینجا بود ولی خوب خیلی ها به این موضوع ها بی توجه بودن. الان دیگه یه تصمیم دیگه ای گرفته شده (خودم گرفتم 😀 ) تمام اون قوانین سر جای خودشون هستن ولی با این تقاوت که اگر مشاهده بشه که کسی داره قوانین رو نقض میکنه و اعصاب بقیه رو خورد میکنه ، فرد مورد نظر بن میشه و کل نظرات بسته میشه که دیگه برای بقیه مشکلی پیش نیا.

البته در مورد همین موضوع هم باید با نویسنده ها صحبت بشه تا از سو استفاده های قبلی جلو گیری بشه

با تشکر

ایمیل : manchester.united777@yahoo.com

۰ Comments