جایگزین مسیر

اظهارات فن خال درباره سرمربیگری در یونایتد

by | اردیبهشت , ۸ , ۱۳۹۳

لویی فن خال شایعات درباره دیدار با مقامات منچستریونایتد را تکذیب کرد, اما او درباره پذیرش این پست در یونایتد اظهارات جالبی بر زبان آورد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مربی 62 ساله هلندی گزینه اول سران یونایتد برای پست سرمربیگری شیاطین سرخ می باشد. حتی در چند روز گذشته روزنامه هلندی De Telegraaf از نهایی شدن قرارداد فن خال با یونایتد خبر داده بود.

با این وجود, فن خال این شایعات را تکذیب کرد و افزود که هیچ توافقی با باشگاه منچستریونایتد انجام نداده است.

این مربی هلندی در پرتغال به روزنامه سان گفت:

نه, من ملاقاتی با آنها نداشتم.

علی رغم این اظهار نظر, او با اطمینان به این نکته نیز اشاره کرده است که سن بالای او مانعی در برابر پذیرفتن این شغل نیست زیرا او مربی است که سابقه درخشانی در کسب جام های مختلف دارد. او علی رغم قهرمانی در رقابت های اروپایی, سابقه قهرمانی در اسپانیا, هلند و آلمان را در کارنامه خود دارد. کارنامه درخشانی که نشان می دهد او فرد مناسبی برای این پست محسوب می شود.

او افزود:

آیا من به اندازه کافی برای این شغل جوان هستم – من فکر می کنم شما می توانید با نگاه به رزومه کاری من به این مسئله پی ببرید.

جای هیچ حرفی نیست که گیگز فصل را با یونایتد بسیار قوی به پایان خواهد رساند اما منچستریونایتد به مربی نیاز دارد که احساسات را در تصمیم های حساس خود کنار بگذارد. به نظر نمی رسد سران یونایتد تیم را به کسی بسپارند که تجربه ای ندارد, حتی اگر آن شخص, پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه باشد, زیرا هدایت این تیم در برهه فعلی نیاز به فرد باتجربه ای دارد.

فن خال با سابقه درخشان خود و افتخاراتی که کسب کرده است, نشان می دهد که فرد مناسبی برای این پست می باشد. به نظر نمی رسد سران یونایتد بر سر انتخاب رایان گیگز گمار بزرگی بکنند, احتمالا در روزهای آتی فن خال به عنوان مربی بعدی یونایتد به طور رسمی اعلام شود.

۰ Comments