جایگزین مسیر

اظهار نظر گری نویل درباره خرید جدید یونایتد؛ او استعدادی خارق العاده است

by | تیر , ۹ , ۱۳۹۳

گری نویل آشکار ساخت که از نهایی شدن انتقال لوک شاو به منچستریونایتد خوشحال شده است, اما در عین حال هشدار داد که نباید مردم از این ستاره جوان انتظار زیادی داشته باشند. نویل معتقد است که زمان خواهد برد تا این مدافع چپ در الدترافورد موفق شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از اینکه تلاش های سران یونایتد برای نهایی کردن انتقال شاو به یونایتد پیش از جام جهانی نتیجه نداد, با حذف انگلستان در مرحله گروهی, شیاطین سرخ پس از ماه ها شایعه درباره انتقال این بازیکن, قرارداد او را نهایی کردند.

شیاطین سرخ یک روز پس از نهایی کردن قرارداد هررا, هدف بلند مدت سران یونایتد, توانستند لوک #شاو را نیز به الدترافورد بیاورند. لوئیز فن خال قصد دارد با حفظ پاتریس اورا به کمک راهنمایی های این مدافع باتجربه فرانسوی, شاو را به گزینه اول دفاع چپ شیاطین سرخ در سال های آینده تبدیل کند.

پس از اعلام رسمی انتقال شاو به یونایتد گری #نویل مدافع سابق #منچستریونایتد در حساب شخصی خود درباره انتقال شاو نوشت:

تبریک به یونایتد بابت خرید لوک شاو, استعدادی خارق العاده. بلافاصله از او انتظارات خیلی زیادی نداشته باشید, تنها به او زمان دهید تا بدرخشد!

 

پس از پشت سر گذاشتن فصلی موفق به همراه ساوتهمپتون و ثبت آماری موفق در لیگ برتر با 61 تکل موفق و پیروزی در 59 درصد از نبردهای تک به تک خود با حریفان باشگاه های زیادی همچون چلسی قصد داشتند او را به خدمت بگیرند, اما این شیاطین سرخ بودند که در نهایت موفق شدند, این ستاره جوان را به خدمت بگیرند.

 

۰ Comments