جایگزین مسیر

اعتراف فرگوسن به وضعیت نمانیا ویدیچ

by | مهر , ۸ , ۱۳۹۱

مربی منچستر یونایتد سر الکس فرگوسن هیچ وقت احساس نمیکرده که نمانیا ویدیچ بعد از  مصدومیت رباط صلیبی پایش به امادگی و بهبودی کامل برسد.

 

کاپیتان منچستر یونایتد بعد از پارگی رباط صلیبی در ماه دسامبر سال قبل در بازل برای بازیهای تور پیش فصل مبادرت به بازگشت کرد اما بعد از ان بود که فقط بعد از چهار بازی در رقابتهای لیگ برتر،این مدافع صرب مجددا مجبور به رفتن زیر تیغ جراحی برای عملی تکمیلی که او را برای دو ماه دیگر از میادین دور خواهد کرد شد.

این ضربه ای شدید به یونایتدی که از قبل بدون کریس اسمالینگ و فیل جونز است میباشد و فقط دو مدافع مرکزی حاضر در تیم اصلی را در اختیار دارد اما فرگوسن از این وقایع بطور کام تعجب زده نیست.

مربی یونایتد گفت:”فکر نمیکنم که او هیچوقت به امادگی صد در صد رسیده بود.چند باری در تمرینات متوجه شدم که کمی لنگ میزد.بعد از ان احساس سفتی در زانویش شروع شد.”

او میخواست که ادامه دهد و در ان شرایط ان چیزیست که افراد قوی و استوار میتوانند انجام دهند.بدیهیست که عمل اصلی برای تصحیح رباط صلیبی بود اما وقتی از ناحیه رباط صلیبی اسیب میبینید همیشه خطر  صدمه دیدن غضروف یا منیسک وجود دارد و  ان موضع مشکل اصلی بود.”

این بدان معنیست که ریو فردیناند در کنار جانی اوانز در بازی مقابل تیم تاتنهام در الدترافورد در شب شنبه به میدان میرود و اسکات ووتن متولد بیرکنهد هم بعنوان یار پوششی ظاهر خواهد شد.

تحت چنین شرایطی،قابل درک است که چرا فرگوسن امیدوار است که روی هاجسون هنگامی که تیمش را برای بازی با سن مارینو و لهستان برای رقابتهای مقدماتی جام جهانی در پنج شنبه آینده اعلام میکند فردیناند را به تیم ملی فرا نخواند.

۰ Comments