جایگزین مسیر

افزایش شانس یونایتد برای جذب پیانیچ

by | اردیبهشت , ۲۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

منچستریونایتد برای تابستان لیست بلندی از ستارگان دنیا را اماده کرده است تا برای خرید انها اقدام کند و یکی از بازیکنان این لیست که خواهان زیادی دارد پیانیچ هافبک 24 ساله رم می باشد.

او که یک فصل فوق العاده را داشته و به رم کمک کرده است تا بعد از مدت ها به اروپا راه بیابد و اکنون در حال استراحت است تا مصضدومیت شانه اش مزاحم درخشش او در جام جهانی نباشد و بهترین فرصت را دارد تا در مورد پیشنهاداتش فکر کند.منابع ایتالیایی مدعی شدند او علی رقم شرایط بد یونایتد از بازی کردن در این تیم استقبال می کند.

البته خود رم نیز تمام سعی خود را می کند تا او را نگه دارد چرا که در فصل اینده در اروپا به همچین بازیکنی بسیار نیاز دارد.سرمربی رم در باره ی او می گوید:

“من فکر کنم او در رم بماند.البته این موضوع و تصمیم گیری در مورد ان به عهده ی خودش است.ما همیشه خواستار حضور او در تیم خود هستیم.”

اگر چه مقاومت در برابر پیشنهادات یونایتد و یا دیگر باشگاه ها مانند PSG تقریبا غیر ممکن است اما شاید او حال که رم به اروپا راه یافته است در این تیم بماند.

اما منابع ایتالیایی نظر دیگری دارند و احتمال خروج او را بسیار زیاد می دانند و از طرفی شانس PSG برای جذب او کم است زیرا هم جریمه ی مالی شرایط را برایشان سخت کرده است و هم حضور در لیگی مانند فرانسه به پیشرفت هچ بازیکنی کمک نمی کند و پیانیچ این را نمی خواهید.

با توجه به شرایط گویا یونایتد بالاترین شانس را دارد.

به نظرشما پیانیچ به یونایتد خواهد پیوست؟

 

۰ Comments