جایگزین مسیر

امتیازات کاربری, ارایه ای دیگر از پایگاه هواداران منچستریونایتد

by | خرداد , ۱۶ , ۱۳۹۳

به پاس قدر دانی از همیاری و همراهی شما با پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران بار دیگر با امکانی جدید در خدمت شماییم. از امروز هر کاربر با توجه به میزان فعالیتش در سایت امتیازاتی را بر اساس مشخصات درج شده در ادامه دریافت میکند. این امتیازات در پروفایل کاربری شما در جلوی نام کاربری شما درج شده اند و همچنین در نوار ابزار بالای سایت میتوانید امتیازات خودتان را مشاهده کنید.

امتیازات بر اساس الگوی زیر به کاربر اختصاص داده میشود: ( امتیازات زیر برای مرحله ی آزمایشی میباشند و در طی روزهای آتی اطلاعیه تکمیلی منشر خواهد شد)
به روز رسانی پروفایل کاربری : ۱ امتیاز
ارسال نظر در هر پست : ۱ امتیاز (تعداد نظر در پست اهمیتی ندارد و کاربر به ازای فقط ۱ یک نظر در هر پست امتیاز را دریافت میکند – امتیازات در کافه سرخ محسوب نخواهند شد.)
پاک شدن نظر به دلیل عدم رعایت قوانین : ۳- امتیاز (امتیازات در کافه سرخ محسوب نخواهند شد.)
ایجاد رابطه ی دوستی در پروفایل کاربری : ۱ امتیاز
حذف رابطه ی دوستی در پروفایل کاربری : ۳- امتیاز
تعویض آواتار : ۱- امتیاز
ارسال پیام در پروفایل: ۱ امتیاز
ارسال پست برای سایت: ۲۰ امتیاز ( به پاس قدردانی از نویسندگان سایت و تشویق کاربران به ارسال مطلب به ما)
عضویت کاربر جدید : ۳ امتیاز
فعالیت روزانه : ۵ امتیاز
در نظر داشته باشید که پاک شدن نظر شما باعث کسر امتیاز از شما میشود همچنین به زودی برای کاربران که به حد مشخصی از امتیاز برسند مدال هایی در نظر گرفته میشود
توجه مهم: در صورت مشاهده ی نظرات نا مربوط و یا اسپم به گونه ای که تشخیص داده شود کاربر قصد افزایش امتیازاتش را داشته فرد خاطی ۱۰۰ امتیاز منفی دریافت خواهد کرد و در صورت تکرار از سیستم امتیاز دهی خارج میشود. در صورت مشاهده ی افزایش اسپم ها در سایت امتیاز ارسال نظر به ۰ تغییر خواهد کرد

۰ Comments