جایگزین مسیر

امروز در الدترافورد : کنفرانس مطبوعاتی سرالکس

by | بهمن , ۶ , ۱۳۹۱

جمعه 25 فوریه – کنفرانس مطبوعاتی سرالکس فرگوسن در آستانه بازی مقابل فولام.

نکات اصلی کنفرانس مطبوعاتی سرالکس :

در مورد دیمیتار برباتوف :

برباتوف بهترین بازیکن فولام است.فکر نمیکنم که او اینجا یک شکست خورده بود.او بازیکن خوبی بود.برای سن و سال او سخت است که به اندازه کافی بازی نکند و من گزینه های بسیاری در خط حمله داشتم.او میخواست در ترکیب اصلی بازی کند که ترک باشگاه برای او بهترین چیز بود.فکرمیکنم که در آنجا خیلی خوب کار کرده است.

در مورد فولام در اف ای کاپ :

ما در چند سال اخیر در اف ای کاپ خوب کار نکردیم .این جامی است که با توجه به رکورد خیره کننده ما در آن،به شدت دنبالش هستیم.ما از قرعه بازی در خانه سود میبریم.ما در کل بازی از این استفاده خواهیم کرد .این بازی برای ما یک نبرد خواهد بود.

در باره تمرینات در قطر :

ما یک هفته تمرینی خوب را در قطر سپری کردیم و این زمان خیلی خوبی برای رفتن به قطر بود.وقتی شما هوای اینجا را در نظر میگیرید ، میبینید که ما قطعا در بهترین زمان ممکن به آنجا رفتیم ، پس این برای ما خیلی خوب بود و خوشبختانه ما از این تمرینات چند روزه سود خواهیم برد.

در مورد داوید ده حیا :

رییس حاضر نشد به انتقادات وارد بر دروازه بان شماره یک تیم دامن بزند.

در مورد مصدومین :

جانی ایوانز و اشلی یانگ هنوز 100درصد آماده نیستند.مصدومیت جانی یکم بیشتر از آنچه که فکر میکردیم طولانی شده،اما او در قطر کمی تمرین کرد .زیاد طول نمیکشد و او در راه بازگشت به ترکیب است.نکته مثبت این است که فیل جونز و کریس اسمالینگ هردو آماده اند،بنابراین ما در خط دفاع زیاد مشکل نداریم.

اشلی یانگ زیاد دور نیست،او در قطر کمی تمرین کرد،خیلی زود نه اما حداقل او به زودی به تیم ملحق خواهد شد و او همیشه برای ما یک بازیکن بسیار مهم بوده.

وقتی از رییس سوال شد که آنها به بازی با ریال مادرید میرسند یا نه ، رییس پاسخ داد :هردوی آنها برای آن بازی آماده خواهند بود.امیدوارم برای آن بازی یک ترکیب کامل در اختیار داشته باشم.

در باره خرید زاها :

ما درست داریم بازیکنان با استعداد را جذب کنیم.ما اینجا میتوانیم بازیکنان را بسازیم و این بارها و بارها ثابت شده است.خوشبختانه این پسر از پیوستنش به یونایتد لذت خواهد برد.

۰ Comments