جایگزین مسیر

امروز در اولدترافورد: نشست خبری

by | مهر , ۱۴ , ۱۳۹۱

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

نکات اصلی نشست خبری:

اخبار مصدومین: “ما کم و بیش همان ترکیب بازی قبل را در اختیار داریم، به اضافۀ گیگز، اسکولز و کریک. مایکل کمی ویروسی شده بود، جانی اونز حالش خوب است – او از ضربۀ وارده به پایش در بازی با تاتنهام کمی احساس بی حسی می کرد و ما تصمیم گرفتیم که تا آخر بازی برابر کلوژ بازی نکند.”

در مورد نیوکاسل: “خانۀ نیوکاسل همیشه جای سختی برای مسابقات ما محسوب می شود. به نظر من آلان پاردو واقعا تیم خوبی در آن ورزشگاه بنا کرده است. علی رغم از دست دادن چند بازیکن خوب، او عالی عمل کرده است. همۀ بازیکنان او نمایش (خوبی) در چند ماه اخیر داشته اند. هر دو مهاجم تیمش، با و سیسه رکورد گلزنی خوبی بر جای گذاشته اند. ما ا قدرت آنها آگاهیم، بن عرفا نیز بازیکنی عالی در خط هافبک است. پس از نتیجۀ بازی برابر تاتنهام، اکنون ما باید تضمین کنیم که این بازی را نخواهیم باخت.”

در مورد گزینه های خط حمله: “همانطور که قبلا گفته ام، ما در خط حمله خود نیروهای قدری در اختیار داریم. من شینجی را (برابر کلوژ) روی نیمکت نشاندم. با این حال ما در برخی برحه های بازی فوتبال بسیار زیبایی را بازی کردیم. به بازی گرفتن همزمان رونی، چیچاریتو و ونپرسی ترکیب جالبی بود. این کار کمی به من پیش زمینه برای بازی های بعدی داد. امیدوارم که بتوانم ترکیب صحیح را برای این بازی انتخاب کنم. “

در مورد مصدومین دیگر: “تنها فردی که شانس برگشتن زودتر را دارد، اسمالینگ است. او تمرینات فوتبالی را آغاز کرده و این به ویژه برای ما که در خط دفاعی دچار مشکل هستیم خبری خوب محسوب می شود. جونز همچنان مصدوم است، یانگ نیز در حین برگزاری بازیهای ملی به تمرینات بر میگردد، به ویژه در هفتۀ دوم بازی ها، و ممکن است برای بازی برابر استوک سیتی آماده باشد.

12:26 سرالکس تأخیر داشت ولی نشست هر آن در شرف وقوع است.

******

 12:07 آدام مارشال در محل مورد نظر در کارینگتون حاضره و منتظر رئیسه. حدود 20 دقیقه دیگر برای اخبار جدید اینجا را چک کنید. (جیمز تاک)

******

10:50 به نظر می آید که یونایتد در ابزی روز یکشنبه در ورزشگاه اسپورتس دایرکت، کار دشواری داشته باشد، نیوکاسل با برد 3-0 در لیگ اروپا برابر بوردو به فرم خوبش بازگشته است. وینگر سابق یونایتد، گابریل اوبرتان با یک حرکت عالی از جناح زمین، پایه گذار گل اول نیوکاسل بود. و آلان پاردو عقیده دارد که این نمایش، بهترین نمایش تیمش در این فصل بوده است: “شما می تونید سر جانتان شرط ببندید که این ورزشگاه روز یکشنبه پس از این نمایش درخشان، سراسر هیجان خواهد بود. این بازی بازی سختی برای ما و صد البته برای منچستر یونایتد خواهد بود.” (آدام مارشال)

******

09:55 سلام به همگی از یک منچستر پاییزی. امروز نشست خبری سرالکس ساعت 14:30 برگزار می شود پس 20 دقیقه پس از این زمان برای خواندن نکات فرگی در مورد مصدومان و تفکرات بازی برابر نیوکاسل به سایت سر بزنید. شاید ما خبرهایی از رئیس در مورد کریس اسمالینگ بشنویم که گزارش شده به تمرینات بازگشته است. (آدام باستوک)

۰ Comments