جایگزین مسیر

انتقال پریشیچ یک نبرد انگلیسی ایتالیایی تمام عیار

by | تیر , ۲۴ , ۱۳۹۶

انتقال پریشیچ یک نبرد انگلیسی ایتالیایی تمام عیار

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – شطرنج دو تیم پر قدرت جهان بر سر وینگر کروات پایانی ندارد

تقریبا چهار ماه از شایعات ضد و نقیض درباره آینده ایوان ۲۸ ساله در منچستر یونایتد میگذرد از زمانی که اسطوره فوتبال کرواسی داریو سیمیچ به وینگر آینده دار کروات توصیه کرد که در تابستان به شیاطین سرخ بپیوندد.

از آن زمان تا کنون بارها و بارها شاهد اتفاقات و  اظهار نظرات متناقض از رسانه ها بوده ایم، از سفر مورینیو به کرواسی برای دیدن بازی او، تا شایعات پیشنهاد شصت میلیونی و اظهار نظر سران اینتر به تمایل پریشیچ برای ماندن در نراتزوری تا رد دو پیشنهاد منچستریونایتد به صورت رسمی.

 

بازی کودکانه ای که اینتر بر سر اصرارش بر مبلغ ۵۵ میلیون یورو آغاز کرد و حتی بر سر مشکل فیر پلی مالی حاضر به کوتاه  آمدن از آن نشد حالا وارد مرحله جدیدی شده است.

حالا به نظر میرسدکه  توافق شخصی ایوان و منچستر تا حد زیادی به انجام رسیده و شیاطین برای افزایش فشار از خود بازیکن کمک گرفته اند.

عکس معنا دار تیمی اینتر و پریشیچی که به شکلی واضح فاصله اش را از هم تیمی ها حفظ میکند ،عملکرد های معنا دار در شبکه های اجتماعی و حالا ترک کمپ نراتزوری به بهانه دندان درد و سفر سریع به کرواسی و ترک خاک ایتالیا شاید همه نشانه هایی باشد از اعتراض مدنی ایوان پریشیچ برای ترک اینتر و حضور در قدرتمند ترین تیم جهان

باید دید که آیا در آخرین خانه شطرنج ،سرانجام سرباز پیاده دلزده از  اینتر تبدیل به یک وزیر پر قدرت برای منچستر یونایتد خواهد شد یا نه

به نظر میرسد که بزودی سرنوشت پریشیچ مشخص شود.

۰ Comments