جایگزین مسیر

اندرسون در آستانه انتقال قرضی به فیورنتینا

by | دی , ۲۴ , ۱۳۹۲

گفته می شود اندرسون در آستانه انتقال قرضی به فیورنتیا قرار دارد. به احتمال زیاد جدایی اندرسون اولین حرکت یونایتد در بازار نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به نقل از منچستر اوینینگ نیو و خبرنگار ایتالیایی فابریتزیو رومانو باشگاه منچستریونایتد اندرسون را به فیورنتینا قرض می دهد با این بند که این باشگاه ایتالیایی در پایان قرارداد قرضی این هافبک برزیلی می تواند با 6/5 میلیون یورو او را به طور دائمی بخرد.

گفته می شود دو طرف بر سر مبلغ انتقال به توافق رسیده اند و اندرسون هفته جاری در ایتالیا تست های پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت.

این هافبک برزیلی 6 سال در الدترافورد حضور داشت اما نتوانست به طور کامل انتظاراتی که از او می رفت را برآورده سازد. در زمان انتقال اندرسون به یونایتد, همه به او لقب رونالدینهو جدید را می دادند اما مصدویت های پشت سرهم و گاهی اوقات کوتاهی هایی که او به خرج می داد باعث شد تا دوران موفقی را در یونایتد پشت سر نگذارد.

شاید باورش سخت باشد اما او هنوز 25 سال سن دارد و اکنون این فرصت را دارد تا به دوران حرفه ای بازیگری خود در ایتالیا ادامه بدهد و در پست اصلی خود یعنی هافبک هجومی بازی کند, شاید او دوباره بتواند بدرخشد.

شاید خاطره ای که هنوز در یاد هواداران باقی مانده باشد گلزنی او در ضربات پنالتی فینال لیگ قهرمانان 2008 در مسکو می باشد اما یک چیز دیگری نیز اندرسون در خاطر ما حک کرده است که فراموش نمی کنیم, آن هم چیزی نیست جز ژست ها و نگاه های عجیبی که در هنگام ضربات ایستگاهی به خود می گرفت.

.

.

امیدواریم اندرسون در فیورنتینا موفق شود و می توان گفت اکنون زمان مناسبی برای جدایی اندرسون بود زیرا او هرگز نتوانست از فرصت های زیادی که در یونایتد بدست آورد به نحو احسن استفاده کند.

جدایی اندرسون اولین حرکت یونایتد در مهلت نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود امیدواریم این آخرین فعالیت یونایتد در این پنجره نباشد و با خرید بازیکنان جدید ترکیب تیم قوی تر بشود.

البته در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم که هنوز هیچ خبری مبنی بر تایید انتقال اندرسون به فیورنتینا از سوی هیچ یک از دو باشگاه طرف قرارداد اعلام نشده است.

۰ Comments