جایگزین مسیر

اندره ایو خواهان انتقال به انگلیس

by | اردیبهشت , ۲۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران –

با توجه به ادعای منابع فرانسوی یونایتد برای جانشینی نانی  اندره ایو از مارسی را یکی از اهدافش قرارداده  و برای جذب ان با لیورپول رقابت دارد.

به  گزارش اکسپرس یونایتد در نظر دارد اندره ایو از مارسی را که اعلام کرده قصد جدایی دارد را به خدمت بگیرد و به محض اعلام رسمی ون خال برای جذب او با باشگاه فرانسوی مذاکره خواهد کرد.

بازیکن 24 ساله مارسی عملکرد بسیار خوبی داشته است و دو روز پیش طی مصاحبه ای از علاقه اش به جزیره پرده برداشت و این موضوع خرید او را اسان تر کرد.او گفت:

“لیگ انگلیس لیگی است که شما در ان پیشرفت  می کنید و من از بازی در انجا استقبال می کنم.”

این وینگر دونده مشتریان زیادی از ایتالیا هم دارد و اخیرا خبری منتشر شد که ناپولی پیشنهاد 8 میلیون یورویی برای جذب او ارائه داده است اما در صورت علاقه یونایتد به او بعید است تیمی بتواند برای جذب او با یونایتد رقابت کند.

او در این فصل در لیگ فرانسه عملکرد بسیار خوبی داشته ست و یکسی از بهترین های مارسی در این فصل بوده است و در 26 بازی در این فصل برای مارسی به بازی رفته است.

براندن اجرز هم اخیرا به ستایش او پرداخته و منابع فرانسوی مدعی شدند نماینگانی هم از لیورپول و هم لاز یونایتد در اخرین بازی مارسی در لیگ فرانسه برای تماشای او در ورزشگاه حضور داشته اند. ا

یا شما با خرید او موافق هستید؟

۰ Comments