جایگزین مسیر

اندکی رویا پردازی؛منچستر با حضور وراتی و سانچز فاتح لیگ برتر خواهد شد!

by | تیر , ۳۱ , ۱۳۹۶

اندکی رویا پردازی؛منچستر با حضور وراتی و سانچز فاتح لیگ برتر خواهد شد!

پایگاه هواداران منچستر یونایتد– منچستر میتواند با سانچز و وراتی از مرزهای افتخارات گذشته بگذرد

امروز بود که ساموئل لاکهارست خبرنگار مورد احترام عرصه نقل و انتقالات در مقاله ای رویا پردازانه به آینده یونایتد پرداخت.

پس ما نیز با الهام از این مقاله میپردازیم به آنچه طرفداران از یونایتد میخواهند:

امروز بیشتر از همیشه یک نام شنیده میشود،”نمانیا ماتیچ” بازیکنی که از علاقه و محبوبیت خوبی در میان هواداران یونایتد برخوردار نیست،بازیکنی که روزگاری توجه دیوید مویس را به خود جلب کرده بود و در ذهن هوداران کلاسیک یونایتد کمترین شباهتی را به نسل طلایی یونایتد و انتخاب های فرگوسن  ندارد .

با این حال مشکلات ناشی از کمبود یک هافبک دفاعی بلفطره یونایتد آقای خاص را مجبور به انتخاب یک بازیکن همه کاره  با خصوصیات منحصر به فرد دفاعی کرده است حتی اگر رومن آبراموویچ برچسبی ۵۰ میلیون پوندی بر روی او قرار داده باشد!

بدون شک هواداران منچستر دو گزینه را از ماتیچ مناسب تر میدانند،فابینیو و اریک دایر ،گزینه برزیلی مدتی است از دسترس خارج شده و شاید فوتبالیست عاشق شمال لندن ؛ دایر عاشق یونایتد، که از کودکی و عشقش به شیاطین به وضوح حرف میزند بهترین گزینه برای آقای خاص باشد با این حال برچسب غیر قابل فروش تاتنهام بر روی او شرایط این انتقال را تا حد مرگباری پیچیده کرده است.

در هر صورت انتخاب یک بازیکن در نقش هافبک با خصوصیات دفاعی تبدیل به بزرگترین معمای اد وودوارد گشته است،معمایی که بی شک با خرید نکردن و استفاده از مروان فلینی حل نخواهد شد.

اما چه میشود اگر وراتی با خصوصیات حمل توپ شگفت  و آمار خیره کننده در ارسال پاس های کلیدی و عدد شگفت انگیز  ۸۸.۴ درصد پاس صحیح در طول فصل به منچستر بیاید ،بازیکنی که علاوه بر رفع ضعف تاکتیکی ،اسمی در خور یونایتد را با خود به باشگاه می آورد و خلا بازیکنان بزرگ را پر میکند. و هر چند او از قابلیت های دفاعی منحصر به فرد برخوردار نیست اما میتواند کلید رهایی پل پوگبا از انتهای زمین و ایجاد ریتم در زمین باشد.

از سوی دیگر اهمیت خرید یک وینگر به اندازه خرید هافبک دفاعی به چشم می آید،کمبود وینگر تخصصی و عملکرد سینسوسی وینگر های شیاطین در فصل گذشته اهمیت خرید یک وینگر را پیش از پیش به نمایش میگذارد و برای ایفای این نقش تنها یک اسم در ذهن آقای خاص است “ایوان پریشیچ”

بازیکنی با سرعت و بازی خوانی فوق العاده و توانایی پیش بردن تیم از فاز دفاعی به فاز حمله در کوتاه ترین زمان ممکن،با این حال معامله با اینتری که اسپالتی را در رأس خود دارد تبدیل به یکی از فرسایشی ترین نقل و انتقالات تاریخ یونایتد شده است، پریشیچ بازیکنی توانمند است که محبوبیتی در بین هواداران ندارد بازیکنی ناشناس که از دید طرفداران هنوز  به اندازه ای بزرگ نشده است که شایسته حضور در شیاطین باشد با این حال نمیشود ارزش های وینگر کروات نراتزوری را نادیده گرفت.

اما  اگر منچستر یونایتد به ناگاه از انتخاب لجوجانه اش بگذرد و همانند کار باشکوهش در قبال موراتا (و خصومت شخصی  پرز که منجر به خدمت گرفتن لوکاکو شد) ، به ناگاه تغییر جهت دهد و برای جذب سانچر اقدام کند هواداران به خواسته قلبی خود میرسند، هر چند سانچز یک وینگر تک پست کلاسیک نیست و خصوصیات یک مهاجم مادر زاد را دارد  با این حال درخشش عجیبش در نقش هافبک – مهاجم   از او بازیکنی بزرگ و چند پسته ساخته است که قادر است سرعت،گل زنی  و تنوع در حملات را به خط آتش یونایتد اضافه کند و گزینه های هجومی آقای خاص را در حد فوق العاده ای افزایش دهد.

هر چند هر دو این انتقالات بعید به نظر میرسد اما هر طرفدار یونایتد از تصور تیمی با بازی لوکاکو،هررا،پوگبا،میخیتاریان،وراتی و سانچز لذت خواهد برد با این حال تا پایان آگوست  باید منتظر ثروت برادران گیلزر،مصاحبه های جنجالی رئیس و عملکرد وودوارد ماند .

۰ Comments