جایگزین مسیر

اندی کول: شینجی با قدرت به ترکیب یونایتد برمی گردد

by | اسفند , ۱۴ , ۱۳۹۲

مهاجم سابق منچستریونایتد, اندی کول به حمایت از شینجی کاگاوا پرداخت و عنوان کرد که این بازیکن قوی تر از هر زمان دیگری به ترکیب تیم بازخواهد گشت, اما او همیشه برای جایگاه خود در تیم مبارزه خواهد کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شینجی کاگاوا در فصل جاری نتوانسته به خوبی در ترکیب یونایتد خودش را نشان دهد و جایگاه خود در تیم را محکم کند. او تا پیش از بازی برابر المپیاکوس در لیگ قهرمانان, نزدیک به یک ماه بود که در ترکیب یونایتد به میدان نرفته بود تا اینکه در دیدار شیاطین سرخ برابر المپیاکوس به مدت 30 دقیقه برای یونایتد بازی کرد.

اما علی رغم این شرایط, کول می گوید که این بازیکن ملی پوش ژاپنی رقابت بسیار زیادی در پست های مختلف تیم دیوید مویز پیش روی خود می بیند اما این مهاجم سابق یونایتد مطمئن است که این ستاره ژاپنی در بازگشت خود به تیم تاثیر خود را خواهد گذاشت.

کول گفت:

او بازیکن باکیفیتی است اما او تنها بازیکنی نیست که به سختی می تواند به طور ثابت برای تیم به میدان برود.

بازیکنان برجسته بسیاری در ترکیب هستند و رقابت بسیار زیادی برای پست ها وجود دارد.

اما با توجه به اینکه بازی شینجی برای دورتموند را دیده ام, با اطمینان می دانم که او تا چه اندازه بازیکن خوبی است. او به مدت دوسال بهترین بازیکن در آلمان بود.

من باور دارم که او با چند نمایش خوب به تیم بازخواهد گشت.

کول همچنین اضافه کرد که فکر می کند یونایتد هنوز می تواند برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ تلاش کند و بتواند جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان را داشته باشد.

ما باید تا آنجا که امکان دارد, بازی های خودمان را ببریم و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر هنوز هدفی واقع بینانه است.

بنا به هر دلیلی, فصل جاری, فصل سختی بوده است.

اما همه تیم های بزرگ تلاش خواهند کرد تا بهتر شوند و ما نیاز داریم که در سال آینده همراه آنها باشیم.

۰ Comments