جایگزین مسیر

اورا:یونایتد باید 10 بازی پیش رو را با پیروزی پشت سر بگذارد

by | آبان , ۱۰ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –پاتریس اورا معتقد است یونایتد باید هر چه سریع تر پیروزی های خود را با دیوید مویس بیشتر کند تا در جدول به موقعیت خوب خود نزدیک شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش سایت گل پاتریس اورا می گوید یونایتد باید 10 بازی پیش رو خود را باپیروزی برساند این طبیعی است که با رفتن سر الکس فرگوسن تیم به مشکل برخورده است ولی یونایتد در 10 بازی آینده باید امتیاز های کاملی کسب کند.

شیاطین سرخ در بازی بعد خود برابر فولام قرار می گیرند یونایتد اکنون در رده هشتم جدول قرار گرفته است و در 3 بازی اخیر خود نیز به پیروزی رسیده است و این می تواند برای یونایتد مثبت باشد.

پاتریس اورا به خبرنگاران گفت:مشکل ما در کیفیت بازی نیست بلکه مشکل تیم در نتیجه است که باید بهترین نتیجه را در بازی پیش رو کسب کنیم.

اکنون تیم انسجام خود را از دست داده است و باید هر چه زودتر به این هماهنگی که لازم داریم برسیم.دیگر نباید امتیاز ها را از دهیم در حال حاضر باید بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

به عقیده اورا برد در 3 بازی اخیر کمکی به یونایتد نمی کند او می گوید باید در 10 بازی بعدی خود به پیروزی دست پیدا کنیم تا مشکلات تیم تا حدودی حل شود.

مدافع فرانسوی یونایتد معتقد است دیوید مویس با اعتماد به نفسی که به او داده است در بهترین شکل در بازی به میدان می رود و دیوید در راه صحیح قرار دارد ولی این طول می کشد تا دیوید مویس تمام تفکرات خود را در تیم پیاده کند ولی با مرور زمان این مشکلات حل می شود.

او افزود تیم به خوبی تمرین می کند.کارکنان تیم به خوبی در تیم فعالیت می کنند من به مردم دروغ نمی گویم که با تیم نتیایج بدی نگرفته ایم ولی این قول را می دهم تیم به شرایط خوب خود با دیوید مویس نزدیک می شود.

ما باید در هر دیدار برنده بازی باشیم به هر صورتی که باشد بد بازی کنیم یا با خوش شانسی بازی را ببریم فقط باید بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

ما باید در 10 بازی پیش رو خود به پیروزی برسیم و بعد به فکر بازی کردن زیبا با یونایتد باشیم اول نتیجه مهم است در فوتبال.

منچستر یونایتد در روز شنبه به مصاف یاران مارتین یول از فولام می روند.

۰ Comments