جایگزین مسیر

اورا : ” این راز کوچک من است… و حالا همه می دانند “

by | اردیبهشت , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پاتریس اورا با شبکه ی تلویزیونی باشگاه در مورد بازی اخیر با بایرن مونیخ، و احساسات متفاوتی که قبل، حین و بعد از بازی و همچنین بازدید تیم از یادبود فاجعه ی مونیخ داشت گفتگو کرده است.

او گفت : ” روز قبل از بازی روز مهیجی بود. داشتم با بازیکن جوان تیم عدنان یانوزای صحبت می کردم و به او می گفتم : این افراد مثل ما بودند، آن ها سوار هواپیما به این جا می آمدند تا فوتبال بازی کنند، و در آخر، دیگر هرگز خانواده های خود را ندیدند. “

اورا فاش کرد که هر روز دعا می خواند، قبل از بازی ها هم چنین است، اما ایندفعه دعایش متفاوت بود.

” از خودم پرسیدم : آیا می توانم چیزی به پسران بازبی بدهم؟ نگفتم یک گل، اما با تمام وجود می خواستم که در آن بازی به خاطر آن ها بازی کنیم. برای همین است که وقتی آن گل را زدم شما دیدید که واقعاً احساساتی شده بودم”

“این راز کوچک من است، و حالا همه این راز را می دانند.”

این حرف ها، عاطفه ی شگرف بازیکنی ست که از سال 2006، یعنی زمانی که از موناکو آمد بخش جدایی ناپذیری از یونایتد شده است.

درحالیکه هواداران آشفتگی او را در اولین بازی اش مقابل منچسترسیتی هنوز به یاد دارند، اما مرد فرانسوی خودش را پیدا کرد و زیر نظر سرالکس فرگوسن رشد نمود.

او ممکن است که در منچستر به دنیا نیامده و بزرگ نشده باشد، اما روشن است که فاجعه ی مونیخ اثر همیشگی روی همه ی کسانی می گذارد که پیراهن یونایتد را بر تن می کنند و پس از این هم، چنین خواهد بود. به راستی آن مردان هرگز نباید فراموش شوند، و نخواهند شد.

۰ Comments