جایگزین مسیر

اورا: فرگوسن از من خواست تا مانع رفتن پوگبا بشوم

by | مهر , ۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران.پاتریس اورا آشکار کرد که سر الکس فرگوسن از او خواست تا پوگبا را راضی به ماندن بکند.

این جوان فرانسوی به خاطر اینکه جایی در ترکیب اصلی یونایتد پیدا نمیکرد در تابستان 2012 به یوونتوس پیوست و از آن موقع خود را به عنوان یکی از آینده دار ترین جوانان اروپا معرفی کرده است.

اورا که خودش نیز این فصل یونایتد را به مقصد یوونتوس ترک کرد اکنون توضیح داده است که هم وطن جوانش چگونه از حضور در یونایتد رنجیده است و سر الکس از او خواسته است تا مانع جدایی او بشود

اورا به La Repubblica گفت:

” پوگبا مانند پسر من است. فرگوسن من را به خانه اش فرستاد تا او را راضی کنم  بماند. او گریه کرد ، او نمی توانست بخوابد. او می دانست که پتانسیل تبدیل شدن به بازیکنی بهتر از پاتریک ویرا را دارد اما او تصمیمش را گرفته بود.

فرگوسن نیز می دانست که پوگبا میتواند به بازیکن بزرگی بشود اما نمیتوانست با زور باعث ماندنش بشود.”

اورا همچنین توضیح داد که رفتن فرگوسن چگونه باعث بهم ریختگی کل باشگاه شد و جانشین او دیوید مویس مردی زیر توجهات فراوان و دارای وظیفه ای سخت بود.

اورا افزود:

” فرگوسن قلب باشگاه بود. او یونایتد را به  خانواده ای تبدیل کرده بود که فرهنگ و عادتش پیروزی بود. من برای مویس بسیار متاسفم ، او مردی بزرگ بود اما حتی با وجود رایان گیگز باز هم شرایط تغییری نمیکرد. برای این باشگاه شما باید همه چیز خود را فدا کنید ، این چیزی است که در یوونتوس نیز یافته ام.”

۰ Comments