جایگزین مسیر

اورا : همه چیز در مورد احترام بود

by | مهر , ۳ , ۱۳۹۱

پاتریس اورا تایید کرده است که هیچ فرصتی برای دست ندادن با لوئیس سوارز در آنفیلد در روز یکشنبه وجود نداشت.

تقریباً 12 ماه بعد از ماجرای نژادپرستی تلخ بین این دو نفر، آنها در نهایت برای پایان دادن به اختلافات شخصی خود، به هم دست دادند . پیش از پیروزی 2-1 منچستر یونایتد مقابل لیورپول در لیگ برتر ، این قسمتی از یک سری حوادث بود با هدف حصول اطمینان از اینکه یک روز عاطفی به طور مسالمت آمیز سپری شود.

این مسئله انجام شد، این همچنین یک هدف بود، تا مدتی بعد از سوت پایان بازی، هنگامی که دو نفر از طرفداران لیورپول که در سکوی اصلی تماشاگران بودند، با اشاره و حرکاتی در مورد حادثه ی مونیخ قصد تحریک کردن یونایتد را داشتند. اورا گفت: “مهم ترین مسئله ی امروز احترام بود. این یک بازی بین دو باشگاه بزرگ بود.”

وی ادامه داد: “یک تراژدی بزرگ وجود دارد. مردم در مورد دست دادن صحبت می کردند، اما داستان های باشگاه خیلی بزرگتر از آن است. اگر من با سوارز دست نمی دادم، من به داستان های باشگاه بی احترامی کرده بودم.”

“در پایان من خوشحالم که در این زمان، او هم به من دست داد. از همه مهمتر، احترام به دو تیم بود. این یک روز آسان نبود.”

پاسخ طرفداران یونایتد به این طعنه ها قابل پیش بینی بود، شعار “همیشه قربانیان” و “قاتل ها” – یادآور تراژدی های باشگاه مری ساید، در” هیلزبورو و هیسل ” بود .

شبکه های اجتماعی با پاسخ هایی با عنوان های تلخ، پر شده بود. با این حال، هیچ کدام از مربی ها قادر به روشن کردن موضوع نبودند.

و برندان راجرز، مربی لیورپول، می توانست بگوید که نبردی برعلیه کسانی که هر دو باشگاه را مایوس کردند، وجود داشت. وی گفت: ” من نمی توانم در مورد آنچه در پایان بازی اتفاق افتاد، نظر بدهم چون من چیزی نشنیدم یا ندیدم. یک رقابت شدید در اینجا وجود دارد و شما نمی خواهید که به آن پایان دهید زیرا این تمام چیزهایی است که بزرگترین بازی فوتبال بریتانیا را به وجود می آورند.”

“اما این باید در زمینه ی رقابت باشد و نه چیز دیگری، شعارهای طرفداران لیورپول و یا منچستر یونایتد، برای هر یک از ما که نجابت انسانی داریم، اصلاً قابل شنیدن نیست.”

“در صورت تداوم این مسئله، مبارزه ادامه خواهد داشت، اما قطعاً در این باشگاه، در چند هفته گذشته ادامه داشته است، من به خاطر آن، بسیار مفتخر هستم و بزرگداشت امروز فوق العاده بود.”

۰ Comments