جایگزین مسیر

اورتون ریبیرو رویای حضور در منچستریونایتد را دارد

by | آذر , ۵ , ۱۳۹۲

بعد از اعلام علاقه اورتون ریبیرو مبنی بر حضورش برای منچستریونایتد ، این باشگاه انگلیسی گوی سبقت را از رقیب دیرینه خود ، لیورپول ، برای به خدمت گرفتن ریبیرو ربود .

.

.

.

 

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به گفته نشریه اکسپرس دیوید مویز استعداد یاب های خود را برای دیدن بازی ریبیرو راهی برزیل کرده است . یک پیشنهاد 8 میلیون پوندی می تواند باشگاه کروزیرو را متقاعد به فروش این هافبک تهاجمی کند . ریبیرو در مصاحبه با Sportv گفت :

” من در این باشگاه کارم را ادامه خوام داد اما بازی برای یک تیم بزرگ همیشه رویایی بوده است که من از نوجوانی در سر داشته ام ، من همیشه منچستریونایتد را دوست داشته ام . من هنوز با مدیر برنامه هایم صحبت نکرده ام و می خواهم بر روی بازی های لیگ تمرکز کنم تا بتوانم آخرین بازی لیگ را انجام بدهم و لیگ را به خوبی به پایان برسانم . “

ریبیرو در ابتدا فصل به تیم کروزیرو پیوسته است و با به ثمر رساندن 5 گل و دادن 8 پاس گل نقش کلیدی را در قهرمانی این تیم در لیگ برزیل ایفا کرده است . تیم مویز در خط میانی وضعیت خوبی ندارد . کریک مدتی است که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند ، فلچر مدت هاست که دور از میادین است ، کلورلی نیز آن طور که باید نتوانست اعتماد مربی و هواداران را جذب کند و اندرسون نیز همچنان همان بازیکن ضعیف همیشگی است . شاید جذب ریبیرو در ژانویه کمک حالی برای خط میانی منچستریونیاتد باشد .

۰ Comments