جایگزین مسیر

اورتون و آرسنال همچنان در پی کلورلی

by | تیر , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

با اینکه بیشتر اخبار مبنی بر خرید بازیکن توسط منچستریونایتد است اما خبرهایی زیادی از خروج برخی بازیکنان به گوش می رسد که یکی از آن ها تام کلورلی 24 ساله می باشد که مهم ترین مشتریانش اورتون و آرسنال می باشند.

شاید بتوان به جرات گفت منچستریونایتد یکی از بدترین خط #هافبک های تاریخ دوران خودش را در فصل گذشته داشت و با آن شرایط نباید هم انتظار رتبه ی بهتر از 7 را داشت و حتی با خرید هررا به نظر می آید هنوز نیاز است تا خط هافبک شیاطین سرخ بازسازی شود.

#کلورلی علی رغم امیدواری که در دل هواداران یونایتد در اولین بازی هایش ایجاد کرد اما نمایش هر فصلش نسبت به فصل گذشته بدتر شد و در فصل گذشته با نبود رئیس واقعا عصفناک کار کرد و مردم انگلیس از هاجسون خواستند او را به #جام جهانی نبرد.

با افزایش سن ارتتا سرمربی آرسنال,آرسن ونگر گویا اعتقاد دارد کلورلی علی رغم نمایش های بدش می تواند جانشین خوبی برای آرتتا باشد و از طرفی شایعاتی مبنی بر جا به جایی کلورلی و فرمائلن به گوش می رسد اما ممکن است ون خال به تیم حریف بازیکن ندهد و فرمائلن را در صورتی که بخواهد به ازای پول به خدمت بگیرد.

#مارتینز سر مربی اورتون دیگر مشتری کلورلی می باشد که مجددا بحث معاوضه ی کلورلی و بارکلی مطرح می شود.

اما بعید است چرا که هم یونایتد حاضر نیست مبلغ قابل ملاحظه ای برای #بارکلی بپردازد و مارتینز هم می خواهد با جایگزین کردن کلورلی به جای عثمان مشکلات میانه ی هافبک اورتون را حل کندو با معاوضه ی بارکلی همچنان نیاز به خرید هافبک خواهد داشت.

خروج کلورلی از اولدترافورد تقریبا قطعی است اما مقصد او هنوز مشخص نیست و انتظار می رود با آمدن ون خال همه چیز روشن شود.

۰ Comments