جایگزین مسیر

اوله انتظار دارد در ادامه بازی‌ها پوگبا آماده‌تر شود

by | مهر , ۷ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد –  سولسشائر می‌گوید که پل پوگبا همچنان در حال تمرین است که بتواند در تمام مدت یک مسابقه بازی کند.

این هافبک فرانسوی که به علت مثبت شدن تست کرونا خود مجبور شد ۲ هفته ایزوله و قرنطینه شود و از لیست تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شد و همچنین موجب شد که بیشتر تمرینات پیش فصل شیاطین سرخ و بازی دوستانه مقابل آستون ویلا را نیز از دست دهد. او تا قبل از بازی با کریستال پالاس فقط یک هفته در تمرینات حضور داشت و قطعا بر روی آمادگی وی در بازی‌ها ابتدایی فصل موثر بوده است.

او در هر ۲ بازی اول شیاطین سرخ در لیگ برتر حدود ۶۵ دقیقه بازی کرده است و اوله معتقد است با گذر زمان و بیشتر بازی کردن او آماده‌تر خواهد شد.

اوله در مصاحبه خود گفت:

او بخش زیادی از پیش فصل را بخاطر بیماری‌اش از دست داد و در بازی‌های ملی و همچنین بازی دوستانه مقابل آستون‌ویلا حضور نداشت. پس قطعا ۲ بازی با حضور ۶۰ تا ۶۵ دقیقه به او کمک خواهد کرد که بهتر و بهتر شود.

سوسشائر در چند اخیر کاملا رک در مورد شرایط سخت بدنسازی و آمادگی تیمش صحبت کرده است و بعد از ۳ امتیاز مقابل برایتون نیز اذعان داشت که پسران گراهام پاتر بهتر و آماده تر بازی را گذراندند ولی این رویکرد تیمش پس از خوردن گل تساوی توسط سولی مارچ را نکته‌ای مهم می‌داند.

ما به بازیکنان گفته بودیم که برایتون از لحاظ فیزیکی یکی از بهترین تیم‌های لیگ است. پس میدانستیم باید سخت کار و تلاش کنیم و درحالی که از لحاظ آمادگی بخاطر پیش فصلی دیر و فصل گذشته طولانی که در لیگ اروپا داشتیم در بهترین حالت ممکن نیستیم، مجبور بودیم ۹۰ دقیقه به شدت سعی و تلاش کنیم.

ما باید برای مواجهه با چنین شرایطی آماده میبودیم ولی هرچی بازی به آخر نزدیک می‌شد به وضوح شاهد آن بودید که آنها از ما سرحال تر هستند. با این حال انرژی لازم را برای عکس العمل نشان دادن به گل تساوی آن ها داشتیم و این بسیار خوشحال کننده بود.

۰ Comments