جایگزین مسیر

اوله: اکتبر ماه مهمی برای ماست

by | مهر , ۱۳ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – سولسشائر معتقد است با توجه به بازی‌های مهم و حساس پیش رو در لیگ برتر و همچنین شروع لیگ قهرمانان اروپا در این ماه، اکتبر برای شیاطین سرخ ماه بسیار مهمی می‌باشد.

قبل از این که بازی‌های ملی آغاز شود، منچستریونایتد امروز اولین بازی خود در اکتبر را مقابل تاتنهام در الدترافورد انجام خواهد داد. پس از به اتمام رسیدن مسابقات ملی، منچستریونایتد به سنت جیمز پارک سفر کرده و مهمان نیوکاسل خواهد بود و پس از این بازی در ۲ بازی پیاپی میزبان چلسی و آرسنال خواهد بود.

علاوه بر لیگ برتر، لیگ قهرمانان نیز در ماه اکتبر شروع خواهد شد و بازی‌های هفته اول در روزهای ۲۰ و ۲۱ اکتبر و بازی‌های هفته دوم در روزهای ۲۷ و ۲۸ اکتبر برگزار خواهد شد.

وقتی در مصاحبه پیش از بازی با تاتنهام از سوسشائر در مورد ماه پیش رو سوال پرسیده شد، وی پاسخ داد:

با توجه به تیم‌هایی که در مقابل آن‌ها بازی خواهیم کرد، ماه مهمی از نظر نتیجه‌گیری پیش رو ماست. ولی ما نیازمند آمادگی بدنی نیز هستیم. بدون آمادگی چطور می‌توان در آن بازی ها شرکت کرد؟

چمپیونزلیگ از راه خواهد رسید و ما از حضور در آن مسابقات احساس خوبی خواهیم داشت.

پس از شکست ناامید کننده در اولین بازی لیگ برتری، منچستریونایتد به ۲ پیروزی پیاپی در مقابل برایتون با نتایج ۳-۲ و ۳-۰ به ترتیب در لیگ برتر و جام اتحادیه دست یافت. اوله در مورد مسئله نتیجه گرفتن در اوایل فصل می‌گوید:

نتایج اوایل فصل همیشه بر روی شرایط و وضعیت بازیکنان، باشگاه، طرفداران و رسانه ها موثرند. در فوتبال همه چیز به نتیجه بستگی دارد، چون ورزشی نتیجه محور است. با چلسی، آرسنال و تاتنهام در خانه بازی خواهیم کرد. ۲ بازی سخت خارج از خانه با نیوکاسل و اورتون خواهیم داشت، پس ماه مهمی در پیش داریم. و همچنین با توجه به قرعه کشی لیگ قهرمانان، بازی های ساده‌ای در آنجا نخواهیم داشت.

لازم به ذکر است که منچستریونایتد در این فصل لیگ قهرمانان با پاری سن ژرمن(فینالیست فصل گذشته)، لایپزیش(حضور در نیمه نهایی فصل گذشته) و استانبول باشاک شهیر(قهرمان فصل گذشته لیگ ترکیه) هم گروه خواهد بود.

سولسشائر همچنین در مورد شروع نه چندان خوب منچستریونایتد در فصل گذشته می‌گوید:

البته که فصل گذشته شروع بدی داشتیم ولی در نهایت در رتبه سوم قرار گرفتیم که خیلی از شما خبرنگاران فکر نمی‌کردید همچین اتفاقی بیفتد. نمی‌خواهیم مانند فصل گذشته مجبور شویم که فاصله ۱۰ تا ۱۵ امتیازی را جبران کنیم

۰ Comments