جایگزین مسیر

اوله: بسیار مهم است که شروع خوبی داشته باشیم.

by | شهریور , ۲۹ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – سولسشائر در مصاحبه خود از اهمیت شروعی خوب در فصل جدید لیگ برتر می‌گوید.

منچستریونایتد اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر را امروز ساعت ۲۱ به وقت ایران، مقابل کریستال پالاس در الدترافورد انجام خواهد داد و سولسشائر امیدوار است این بازی با ۳ امتیاز همراه باشد.

منچستریونایتد فصل گذشته لیگ برتر را با پیروزی ۴ بر ۰ مقابل چلسی آغاز کرد ولی در ۳ بازی بعد به پیروزی نرسید که یکی از این ۳ بازی، شکست ۲ بر ۱ مقابل پسران روی هاجسون در الدترافورد بود.

حال سولسشائر در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:

مهم است که فصل را خوب شروع کنیم. فصل گذشته، در هفت یا هشت بازی ابتدایی شروع خوبی نداشتیم.

بازی اول فوق العاده بود، ولی بعد با پالاس بازی کردیم و به مشکل خوردیم و بعد نیز به این روند ادامه دادیم. پس الان فرصت مناسبی است که در مقابل تیمی که برای ما مشکل ساز است، شروع خوبی داشته باشیم.

در دو سمت زمین از کیفیت خوبی برخوردارند و بازیکنانی دارند که در امر گلزنی توانا هستند. در حال حاضر نگرانی اصلی من همین است.

حال و هوای بازیکنان خوب است ولی فصل گذشته پایان تلخی داشتیم. تلاش بسیار خوبی داشتیم، لیگ را در رده سوم به پایان رساندیم، ولی نحوه حذفمان از لیگ اروپا نا امید کننده بود و بچه‌ها مصمم هستند که اشتباهات گذشته را جبران کنند.

تمرکز فعلی ما بر این است که لیگ را خوب شروع کنیم. درست است که هیچ تیمی نمی‌تواند فقط در ۲ ماه اول قهرمانی لیگ را بدست بیاورد ولی می‌توان عملکردی که در کل فصل را می‌خواهیم داشته باشیم در این دوره پایه‌ریزی کنیم.

با این که یونایتد فصل گذشته در لیگ برتر شروع خوبی نداشت ولی فصل را با شرایط بسیار خوبی به پایان رساند و در رتبه سوم قرار گرفت. با این که فاصله دو تیم اول، لیورپول و منچسترسیتی با شیاطین سرخ بسیار زیاد بود ولی اوله امیدوار است در فصل پیش‌رو این فاصله را کمتر کرده یا حتی آن تیم ها را در جدول رد کند.

اوله در ادامه صحبت‌هایش گفت:

قدم بعدی این است که به دو تیم برتر لیگ نزدیکتر شویم و باید واقع‌بینانه دید چقدر می‌توان این فاصله را کمتر کرد. دو تیم بالای جدول از بقیه تیم ها خیلی جلوتر بوده‌اند. حالا مسئله موفقیت در این رقابت است و ما می‌خواهیم موفق‌ترین تیم باشیم. چه کسی می‌داند؟ در فوتبال اتفاقات عجیب‌تری از این که ما بالاتر از سیتی و لیورپول قرار بگیریم، افتاده است.

ما باید لیگ را خوب شروع کنیم و ثبات داشته باشیم و من نمی‌خواهم این گروه بازیکنان دسته کم گرفته شوند و انتظارات از آن‌ها پایین باشد زیرا افراد درجه یکی به تیم اضافه شده‌اند.

دین هندرسون برگشته است، دنی فن د بیک را به خدمت گرفته‌ایم، پل پوگبا آماده است، اولین بازی برونو برای یونایتد در فوریه بوده است که مدت زیادی نیست. اریک بایی برگشته و آماده است و شرایطش خیلی خوب به نظر می‌رسد. پس امیدوارم خوب پیش برویم و چه کسی می‌تواند بگوید که از پس این کار(گرفتن لیورپول و سیتی در جدول) بر نمی‌آییم؟

۰ Comments