جایگزین مسیر

اوله: فکر می‌کنم فن د بیک بتواند در پست‌های متفاوتی بازی کند

by | مهر , ۱۰ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – سرمربی نروژی شیاطین سرخ معتقد است دنی فن د بیک توانایی این را دارد در پست‌های مختلف هجومی بازی کرده و عملکرد خوبی داشته باشد.

این هافبک هلندی در حالی نیمه دوم را در جناح چپ بازی کرد، با پاسی زیبا و تک ضرب برای خوان ماتا موقعیت گل ایجاد کرد و این هافبک اسپانیایی توانست دومین گل یونایتد را در جریان پیروزی ۳-۰ این تیم برابر برایتون در مسابقات جام اتحادیه به ثمر رساند.

اوله در مصاحبه پس از بازی به صحبت در این مورد پرداخت که خرید جدیدی یونایتدی ها می‌‌تواند در پست‌های متفاوت هجومی موثر بازی کند.

فکر می‌کنم او می‌تواند در پست‌های مختلفی بازی کند که گاهاََ برای یک بازیکنی نقطه قوتی حساب می‌شود. به یاد می‌آورم که خودم نیز به عنوان وینگر راست، وینگر چپ، مهاجم مرکزی و بازیکن شماره ۱۰ بازی می‌کردم و گمان می‌کنم دنی از آن دست بازیکنانی است که هر سرمربی دوست دارد او را در ترکیب خود داشته باشد.

او از هوش فوتبالی بالایی برخوردار است. از لحاظ تاکتیکی، او در سیستم آژاکس آموزش دیده است و فوتبال هلندی تاکتیکی می‌باشد. او فوتبال را می‌شناسد و هنگامی که با او صحبت می‌کردم می‌فهمیدم که خود را می‌تواند با هر تاکتیکی تطبیق دهد.

البته که او در جناح چپ بازیکنی متفاوتی نسبت به مارکوس راشفورد و دن جیمز می‌باشد. او به داخل حرکت می‌کند، فضاهای خوبی پیدا می‌کند و فرارهای خوب انجام می‌دهد، پس چرا از او در این پست استفاده نکنیم؟

اوله همچنین معتقد است که دنی بزودی می‌تواند اولین بازی خود به عنوان یار فیکس را در لیگ برتر انجام دهد. این در حالی است که او در دو بازی جام اتحادیه از اول به میدان رفته است.

ما می‌دانیم چه تعداد بازی در این فصل انجام می‌دهیم و حضور او برای ما مهم و حیاتی است. فکر می‌کنم در تمام بازی‌هایی که در آن حاضر بوده است ثابت کرده که از کیفیت بالایی برخوردارست و خیلی هوشمندانه می‌تواند در فضاها حرکت کند. او خیلی ساده ولی موثر و با کیفیت بالایی بازی می‌کند، پس البته که بزودی می‌تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

۰ Comments