جایگزین مسیر

اوله: مگوایر اهل مخفی شدن نیست.

by | مهر , ۲۶ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – اوله گونار سولسشائر اصرار دارد حتی با وجود مشکلات فراوان، هری مگوایر بازیکنی نیست که خود را مخفی کند.

مگوایر بیش از هر بازیکن دیگر در الدترافورد مشکلاتی در شروع فصل جدید داشته است. او دچار حوادث و مشکلاتی در یونان شد، منچستریونایتد فصل جدید لیگ برتر را ضعیف آغاز کرده است و عملکرد مگوایر به عنوان کاپیتان مورد انتقادهای زیادی قرار گرفته است و آخرین مشکلی که او دچارش شد اخراج شدن در جریان شکست ۱-۰ انگلستان مقابل دانمارک در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا بود.

تمام این اتفاقات باعث شده است که رسانه‌ها و اهالی فوتبال از سولسشائر بخواهند او را مدتی کنار گذاشته و به او استراحت دهد.

با این حال سرمربی نروژی بر این اصرار دارد که شاهد روحیه و انرژی مثبت از سمت مگوایر بوده است و فقط در صورتی به او بازی نخواهد داد که خود بازیکن خواستار آن باشد.

بله همینطوره، ما در بازی جام اتحادیه مقابل برایتون به او استراحت دادیم، کاری که معمولا در قبال او انجام نمی‌دهیم، این کار را کردیم زیر می‌خواستیم که کمی تمرین داشته باشد ولی او مصر به بازی کردن است.

می‌دانم او فردی است که نمی‌خواهد مخفی شود. او نمی‌خواهد خود را پشت کارت قرمزی یا عملکرد بدی مخفی کند. خواستار این است که بازی کرده و خود را ثابت کند.

من شکی نسبت به سر سختی و قدرت ریکاوری او ندارم. او بسیار حرفه‌ایست، پس می‌خواهد نشان دهد که برای حضور در ترکیب اصلی آماده است و این بستگی به من دارد که او را انتخاب کنم یا از ترکیب کنار بگذارم.

صادقانه بگویم من هیچوقت این که او را از ترکیب کنار بگذارم در نظر نگرفته‌ام، مگر این که خودش بیاید و از من بخواهد. مرتب با او صحبت می‌کنم و روحیه مثتبی از خود نشان داده است.

به علت مصدومیت کوچکی که این مدافع انگلیسی قبل از اخراجش مقابل دانمارک داشت، حضورش مقابل نیوکاسل قطعی نیست ولی سولسشائر در مصاحبه خود گفت اگر او آماده باشد بازی خواهد کرد.

او به مقایسه خود و مگوایر در شرایط مشابه پرداخت و گفت:

خب، ما همه افراد متفاوتی هستیم و با مسائل متفاوت، متفاوت برخورد می‌کنیم. دقیق نمی‌دانم چطور می‌‎شود با انتقادات کنار آمد. خودم از آن دست افرادی هستم که می‌خواهم دوباره در شرایط قرار بگیرم و خود را ثابت کنم.

کاری که با چنین افرادی باید انجام داد این است که کنارشان نشسته و با آنها صحبت کنید. با آنها چشم در چشم شده و بعد ببینید اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.

هری یک رهبر است. کاپیتان ماست و هنوز ما در اوایل فصل هستیم. او اولین مسابقات ملی فصل را از دست داد، پیش فصلی به مانند پیش فصل سال قبل نداشت. پس مطمئم که او به حالت ایده‌آل خود بازخواهد گشت.

او سرسختی و شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد. امیدوارم بتواند مقابل نیوکاسل بازی کند ولی چون قبل از اخراجش با مصدومیت کوچکی مواجه شد هنوز مطمئن نیستم که در دسترس خواهد بود یا خیر.

۰ Comments