جایگزین مسیر

اوله گانر سولسشایر:منچستر یونایتد روی نقل و انتقالات کار می کند

by | مهر , ۱۱ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-سرمربی منچستر یونایتد اوله گانر سولسشایر گفته است که وی به تیم فعلی خود اعتقاد دارد اما تایید کرده است که باشگاه روی خرید های احتمالی کار می کند.

سولسشایر گفت:

ما به بازیکنان فعلی خود اعتقاد داریم.پنجره نقل و انتقالات برای مدتی باز است و باشگاه روی آن کار می کند.آنها دیدگاه من و همچنین چیزهایی که برای بهتر شدن در آینده نیاز داریم خبر دارند.من نمی توانم در این دوره سخت در مورد چیز هایی که قابل قبول دیگر باشگاه ها نیست صحبتی به زبان آورم.

اوله گانر سولسشار اعتراف کرده است که در ماه آوریل زمانی که در مورد نقل و انتقالات و خرید ها گفته است یونایتد بهره برداری خواهد کرد کلمه ی اشتباهی به زبان آورده است.

سولسشایر گفت:

زمانی که من از کلمه بهره برداری استفاده کردم کلمه ی بدی از سوی من بود.منظور من این بود که باشگاه هایی هستند که بازیکن های خود را خواهند فروخت و ما به سراغ آنها خواهیم رفت به دلایل شرایطی و اینکه برای ما نیز جالب خواهد بود.در حال حاضر ما آن را نداشتیم.مانند دیگر باشگاه ها پول های زیادی از دست داده ایم.ما یک تیم بزرگ داریم اما عملکرد ها در فصل گذشته گواهی این نیست که فرصت بیشتری در احتیار آنها ( بازیکنان ) باشد.پس از گذشت دو بازی سناریو متفاوتی وجود دارد و من دیده ام که بازیکنانی که در فصل گذشته عملکرد خوبی نداشته اند این فصل خوب بوده اند.

۰ Comments