جایگزین مسیر

اولین بازی رسمی تام لورنس برای تیم ملی ولز

by | خرداد , ۱۳ , ۱۳۹۳

بازیکن جوان آکادمی منچستریونایتد که فصل گذشته به طور قرضی در یئوویل تاون توپ می زد, احتمالا در هفته جاری برای اولین بار با پیراهن تیم بزرگسالان ولز برابر هلند می تواند به میدان برود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مهاجم تکنیکی به دلیل مصدومیت همسترینگ از ترکیب تیم زیر 21 سال ولز خط خود تا نامش در بین 23 بازیکنی باشد که در بازی برابر هلند در آمستردام آرنا می توانند برای ولز به میدان بروند.

به گزارش ولز آنلاین, تام لورنس با توجه به ترکیبی که تیم ملی ولز با خود به هلند می برد, یعنی حضور 6 بازیکنی که تا به حال در تیم بزرگسالان بازی نکرده اند و 6 بازیکنی که به قدری کم سن و سال هستند که می توانند برای تیم زیر 21 سال بازی کنند, شانس بسیار زیادی دارد تا در ترکیب 11 نفره قرار بگیرد.

لورنس ابتدا با درخشش در کارلایلی یونایتد توجه همه را به خود جلب کرد و سپس عملکرد او در یئوویل تاون و حضور در ترکیب اصلی منچستریونایتد باعث شد تا گری جانسون مربی ولز قانع شود که این بازیکن 20 ساله می تواند در تیم بزرگسالان بازی کند.

مربی ولز کریس کولمن درباره این ستاره جوان یونایتد می گوید:

او نمونه عالی از بازیکنی است که از رده های مختلف سنی تا تیم اصلی آمده است و عملکرد او در تیم زیر 21 سال بسیار عالی بوده است. او اکنون اولین بازی خود برای تیم اصلی منچستریونایتد را انجام داده است, به همین خاطر همه چیز برای او تا اینجا به خوبی پیش رفته است.

لورنس درباره اولین حضورش در ترکیب منچستریونایتد این چنین گفته است:

او( رایان گیگز) اسطوره ای کامل برای منچستریونایتد و ولز می باشد و من از اینکه فرصت پیدا کرده ام تا برای یونایتد به میدان بروم, بسیار هیجان زده شدم.

شما نمی توانید به او کمکی بکنید اما زمانی که در کنار همچین شخصی در زمین تمرین حضور دارد یا کلا چنین بازیکنی در کنار باشگاه قرار دارد, می توانید چیزهای بسیار زیادی از او یاد بگیرید.

من بیشتر مدت زمان فصل قبل را در تیم ملی زیر 21 سال گذراندم, به همین خاطر امیدوار بودم تا فرصت بازی در تیم اصلی برای من بوجود بیاد و اکنون می توانم در بازی برابر هلند در آمستردام آرنا به میدان بروم, این مسئله همانند رویایی است که به واقعیت مبدل شده است.

۰ Comments