جایگزین مسیر

اولین تجربه ی اروپایی ون خال با یونایتد:این فوتبال بود؟

by | شهریور , ۲۴ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

گویا امروز همه چیز و همه کس در سرتاسر دنیا خواهان اذیت کردن هواداران پرطرفدار ترین تیم بودند.

قبل از پرداختن به بازی باید نسبت به رفتاد فوق العاده بچگانه و غیر منطقی سران صداسیما ابراز تاسف کرد و اما نود دقیقه ای که اسمش را قطعا فوتبال نمیتوان گذاشت.

بازی راس ساعت۲۳:۱۵ به وقت تهران شروع شد اما تنها بعد از چند دقیقه از بازی مهم ترین اتفاق برای یونایتد رخ داد و مدافع میانی ایندهوون که گویا سر رشته ای از فوتبال ندارد با یک حرکت وحشیانه باعث شکستگی پای مدافع چپ جوان و دوست داشتنی یونایتد لوک شاو شد.

البته نکته ی جالب این صحنه تصمیم داور مسابقه بود که گویا او نیز سررشته ای از داوری فوتبال ندارد اگرچه هواداران یونایتد به هیچ وجه با این قضاوت ها بیگانه نیستند.

با این مصدومیت چندین دقیقه بازی متوقف شد و به وضوح می شد فهمید که تمامی بازیکنان یونایتد روحیه شان را از دست داده اند و عصبانیت ون خال و حتی گیگزی خونسرد نیز گواه همه چیز بود.

به هر حال با آمدن روخو به جای لوک شاو بازی از سر گرفت و ممفیس که به شدت تحت تاثیر صحنه ی دلخراش مصدومیت شاو بود توانست گل اول را به ثمر برساند.

اما در ادامه ی بازی بازیکنی که حتی حضورش در زمین به لطف نادانی داور بود با یک ضربه ی سر و البته تاثیر بلیند بازی را به تساوی رساند.

بازیکنان یونایتد که گویا موج انفجاری آن ها را گرفته بازی را در نیمه دوم نیز با بهت فراوان شروع کرده بودند و کادر فنی نتوانسته بود آن ها را به حالت عادی برگرداند اگرچه خود ون خال نیز در تمامی بازی برافروختگی در صورتش موج میزد.

بازیکنان آیندهوون همچنان به حرکت های غیرورزشی خود ادامه می دادند و این موضوع عصبانیت بازیکنان یونایند را نیز برانگیخت و این در شرایطی بود که داور مسابقه گویا برای اولین بار با پدیده ای به نام فوتبال آشنا می شود.

سپس در یک ضدحمله تیم هلندی به گل دوم رسید و تا پایان بازی هم همچنان بازیکنان یونایند نتوانستند به حالت عادی برگردند.

بدون شک تمامی منچستری های جهان از ون خال تا تمامی هواداران منتظر بازی برگشت در برابر این تیم در دیگ جوشان اولدترافورد می باشند و حتما ون خال میز در کنفرانس خبری از خجالت تیم داوری و سبک بازی آیندهوون که اصلا به فوتبال شبیه نبود در خواهد آمد.

قطعا هیچکس هم اکنون به فکر نتیجه نیست و همه نگران شاو ۲۰ ساله می باشند که از مهم ترین مهره های فصل جدید اولدترافورد بودند.

شاو دوستت داریم پسر و بی صبرانه منتظرتیم.

۰ Comments