جایگزین مسیر

اوون: رونی اگر میخواهد بهترین شود باید بماند

by | تیر , ۱۹ , ۱۳۹۲

مهاجم سابق منچستر یونایتد ،مایکل اوون، از وین رونی خواست تا در الدترافورد بماند و خود را به این سطح برساند که دوباره به عنوان بازیکن محوری تیم شناخته شود.

.

.

.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – اوون معتقد است که  ون پرسی با امدن از ارسنال و به ثمر رساندن 30 گل در یک فصل گوی رقابت را از وین رونی ربوده است و در میان هواداران بیش از رونی محبوبیت پیدا کرده است.
و اکنون مایکل اوون که  دو سال در تیم منچستر یونایتد در کنار وین رونی بازی کرده است میگوید که این مهاجم انگلیسی به این نیاز دارد تا دوباره احساس کند که حضور وی در الدترافورد دارای اهمیت می باشد.
مایکل اوون در گفتگو با سایت M.E.N. می گوید:
“موضوع اصلی این است که او باید این احساس را به دست اورد  بازیکن مهمی به شمار میرود و بازی های خوب خودش را تکرار کند تا نظر مربی برای استفاده از وی را جلب کند و به وین احساس اهمیت را باز گرداند”
“رونی هنوز بازیکن جوانی است. او چیزی را از دست نداده است . او همچنان می توناد به بازیکن بزرگی تبدیل شود و یک عنصر کلیدی برای یونایتد به شمار رود. او به یک سری موارد جزئی نیاز دارد تا به دوران اوجش بازگردد. شاید تغییر مربی یک انگیزه ی جدید به وین بدهد.”
” او همچنان یک بازیکن با کیفیتی میباشد و به یک جرقه بزرگ نیاز دارد تا وی را به بازیکنی استثنائی تبدیل کند که در گذشته بوده است زمانی که با حملا رعد اسای خود توانست 30 گل برای یونایتد به ثمر برساند”
“میدانیم که موارد زیادی در باشگاه وجود دارد و این به مویس بستگی دارد که بتواند راه حل را پیدا کند.”

 

اوون معتقد است تصمیم سر الکس مبنی بر اینکه وی را در دیدار حساس مقابل رئال روی نیمکت نشاند به غرور وین اسیب زده است ولی فکر میکند که رونی باید ثابت کند که شایسته ی حضور در دیدار های بزرگ می باشد.
“ون پرسی به یونایتد امد و شروع به درخشش کرد و جای وین را گرفت. اکنون همه به ون پرسی نگاه می کنند”
“چیزی که میخواهم راجب وین بگویم به خاطر شخصیت وی است ، شما همیشه میخواهید جزو بهترین ها باشید  و رونی به این نیاز دارد تا در مرکز توجهات قرار بگیرد. او میخواهد این احساس را داشته باشد که مد نظر دیگران قرار دارد و دیگران به او اعتماد می کنند.”
“من وی را درک میکنم چرا شش یا هفت سال از دوران بازی گری خودم دقیقا مثل وی فکر میکردم. من در فشار به بازی خودم رونق بخشیدم. بازی های بزرگ از این جهت برای من دارای اهمیت بود که مردم از من انتظاراتی داشتند و از من میخواستند که انها را بر اورده کنم. وین هم مثل ان موقع است.”
مایکل اوون که در دوران بازیگری خود از لیورپول به رئال مادرید پیوست به رونی توصیه ی چنین کاری را نمیکند.
“او میتواند به تیم های دیگر برود  ولی من به او در این مرحله از دوران بازیگری اش این کار را توصیه نمیکنم. من فکر میکنم که او در یونایتد خواهد ماند.”
“من مطمئنا از رونی میخواهم که در انگلستان بماند . من فکر میکنم که او در لیگ برتر به بهترین نحو ممکن به خدمت گرفته میشود و من فکر میکنم که او باید در منچستر یونایتد بماند. به نظرم این بهترین گزینه برای وی خواهد بود.”

۰ Comments