جایگزین مسیر

اکسل توانزبه کم کم آماده بازگشت به میادین می‌شود

by | مهر , ۱۷ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – مدافع منچستریونایتد در مصاحبه خود می‌گوید که برای بازگشت به میادین در آماده شدن است.

این مدافع محصول آکادمی باشگاه که از بازی سال گذشته مقابل کولچستر در جام اتحادیه دیگر برای شیاطین سرخ به میدان نرفته است، شدیدا مشتاق بازگشت به میادین می‌باشد.

پس از این که او تمرینات بدنسازی خود را در کمپ تمرینی AON شروع کرده است به نظر می‌رسد که چندان طول نکشد تا بتواند دوباره با لباس یونایتد به میدان برود.

وقتی استوارت گاردنر کارشناس شبکه MUTV از توانزبه در مورد آمادگی بدنی‌اش پرسید او گفت:

از این که می‌پرسید ممنونم، خوب هستم. متشکرم. خوب است دوباره در تمرینات بین بچه‌ها هستم، مخصوصا این که مدت زیادی از این اتفاق می‌گذرد. می‌شود گفت که در ۱۲ ماه گذشته نتوانسته‌ام پایم را بر روی زمین گذاشته و با خیال راحت راه بروم. همیشه با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کردم ولی من به تیم پزشکی و توانبخشی باشگاه اعتماد دارم. سخت در حال کار با جان دیوین بوده‌ام و او به من کمک زیادی کرده است. این دفعه می‌خواهم آماده بازگشت و بازی باشم.

دچار چندین مصدومیت شدم و هر کدام از آن مصدومیت‌ها مدت زمان زیادی با من بودند و تقریبا در مورد هیچ کدامشان نمی‌توانستم کار خاصی انجام بدهم. این که به تمرینات برگشته‌ام خوب است و قدردان این هستم که برگشته و در میان بچه‌ها چندین بازی تمرینی انجام داده‌ام.

قطعا برای بازیکنی سخت می‌باشد که برای مدت طولانی مصدوم بوده و در حاشیه باشد ولی ممکن است پس از بازی‌های ملی زمان درخشش این مدافع ۲۲ ساله باشد. وقتی از او پرسیده شد که آیا از لحاظ روانی دوران سختی را گذرانده است او پاسخ داد:

قطعا که دوران سختی بود. وقتی می‌بینید که دیگر بازیکنان به پیشرفت خود ادامه می‌دهند، تعداد بازی‌هایی را که از دست می‌دهید را شمرده و مدام پیام‌هایی در مورد زمان بازگشت خود دریافت می‌کنید، پس قطعا از لحاظ روانی دوران سختی می‌باشد، ولی افراد خوبی را در اطراف خود داشتم که به من کمک کردند و هر روز به من انگیزه ‌می‌داند و من نیز به خودم انگیزه می‌دادم و می‌گفتم هنوز امیدی هست.

دوست دارم به طور ویژه‌ای از افراد تیم آماده سازی و توانبخشی باشگاه تشکر کنم. مدام و هر روز با آنها هستم و در تلاش هستیم که ضعف‌ها را برطرف کرده و آماده سازی کنیم و شرایط خوبی داشته‌ایم.

اکسل مانند دیگر بازیکنان به دنبال تمرین با خرید جدید باشگاه یعنی ادینسون کاوانی می‌باشد و از حضور رقیب سرسختی مثل او در تمرینات استقبال می‌کند:

همیشه تقابل با بازیکنان با کیفیت را دوست داشته‌ام. می‌توان گفت به مدت ۱۲ ماه با آنتونی مارسیال کار کردم و دوران بسیار خوبی بود، زیرا او در تمرینات عملکرد فوق العاده‌ای دارد.

برای این که مهارت‌های خود را بالا ببرید باید در مقابل بهترین‌ها بازی کنید. ادینسون نیز یکی از بهترین‌ها می‌باشد، تجربه و شناخت او از فوتبال به ما کمک می‌کند که نکات مهمی در مورد چگونه دفاع کردن مهاجمی با چنین کیفیتی را یاد بگیریم.

۰ Comments