جایگزین مسیر

ایجنت آردا توران پیشنهاد تیم های لیگ برتری را تکذیب کرد

by | خرداد , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-ایجنت آردا توران پیشنهاد تیم های لیگ برتری به موکل خود را تکذیب کرد و اعلام کرد که هیچ پیشنهادی از سوی لیگ برتر به این بازیکن نشده است.

این بازیکن ترکیه ای که مدتی است به لیگ برتر لینک شده است و همچنین شنیده می شود بارسلونا نیز به دنبال این بازیکن ترک می باشد و همچنین روزنامه های ترکیه ای ادعا کرده کرده اند که باشگاه بارسلونا با بند آزادسازی این بازیکن که 41 میلیون یورو می باشد موافقت کرده اند.

اگر این خبر درست باشد تیم های منچستر یونایتد لیورپول منچستر سیتی و چلسی  که به دنبال این بازیکن بوده اند در این انتقال شکست خواهند خورد با این حال احمد بولوت اصرار دارد که هیچ پیشنهادی از سوی تیم های لیگ برتری برای این بازیکن نشده است.

او به شبکه تلویزیونی NTVSpor گفت:”خبرهای زیادی در مطبوعات شنیده شده است که تیم های لیگ برتری به دنبال این بازیکن بوده اند اما این خبر شایعه است.”

لیورپول که در نقل و انقتلات به سرعت بازیکنان خود را به خدمت می گیرد آنها موفق شده اند که امره کان و ریکی لمبرت را به تیم خود منتقل کنند و آنها همچنین در نظر دارند با پیشنهادی آلبرتو مورنو دفاع چپ سویا را نیز به خدمت بگیرند این در حالی است که سرمربی لیورپول براندن راجرز دو هدف دیگر نیز دارد که لالانا بازیکن ساوتهمتون و شاقیری بازیکن بایرن مونیخ در لیست این مربی حضور دارند.

منچستر یونایتد نیز می خواهد در این نقل و انقتلات فعال باشند اما هیچ خریدی را تایید نکرده اند منچستر یونایتد می خواهد لوک شاو را به خدمت بگیرد اما هنوز قرارداد این بازیکن نهایی نشده است و بازیکنان زیادی نیز از باشگاه بایرن مونیخ در لیست مربی جدید منچستر یونایتد یعنی لوییس فن خال حضور دارند.

به نظر می رسد بارسلونا که به دنبال بازسازی  بعد از اخراج تاتا مارتینو می باشد می خواهد هر چه زودتر قرارداد آردا تورا را نهایی کند و این بازیکن را به هواداران معرفی کند.

۰ Comments