جایگزین مسیر

ایجنت ویدال برای مذاکرات با یونایتد به انگلیس آمده است

by | مرداد , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

روز گذششته ایجنت مشترک آرتورو ویدال و الکسیس سانچز از شیلی به لندن آمد و در ومبلی شاهد بازی منچسشترسیتی و آرسنال بود که با برتری یاران سانچز و حضور 90 دقیقه ای این بازیکن پایان یافت.

چیزی که واضح است او تنها برای دیدن بازی موکلش از شیلی به انگلستان نیامده است و به گزارش رسانه های ایتالیایی و برخی از خبرنگران حاضر در ومبلی او قرار ملاقاتی با سران یونایتد داشته است تا در مورد انتقال 47 میلیون پووندی ویدال به نتیجه برسند.

رسانه های ایتالیایی مدعی شدند ایجنت ویدال بعد از ظهر شنبه با سران یونایتد مذاکره داشته است و بعد از دیدن بازی تیم های آرسنال و منچسترسیتی راهی شیلی شده است.

به نظر می آید این ملاقات تنها برای توافق های نهایی و زمان بندی دقیق ورود ویدال به انگلستان و منچستر برای انجام تست های پزشکی است.

ویدال هم اکنون به همراه یووه در شرق آسیا می باشد.

ویدال در چندین بازی یوونتوس به میدان رفته است و بدون هیچ مصدومیتی بازی کرده است و به نهر می آید ون خال متقاعد شده است تا او را به خدمت بگیرد و روز شنبه آخرین مذاکرات هم انجام شده است.

حال باید منتظر ماند تا در 4 روز آینده تکلیف ویدال و دیگر خریدهای یونایتد روشن شود و در صورت جذب بازیکنانی مانند ویدال یونایتد در پایان نقل و انتقالات طوفانی به راه خواهد انداخت.

۰ Comments