جایگزین مسیر

ایجنت پوگبا: او میتواند به یونایتد بازگردد

by | بهمن , ۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

مدیر برنامه های پل پوگبا هافبک فرانسوی باشگاه یوونتوس طی اخرین گفت و گویی که انجام داد اعلام کرد که در حال حاضر پوگبا در ایتالیا خواهد ماند و یووه را ترک نخواهد کرد.

پوگبا خود در اکادمی منچستریونایتد شروع به فعالیت کرده است بازیکن یونایتد بوده است اما دو سال پیش سران یونایتد او را به باشگاه یوونتوس با مبلغ ناچیزی فروختند و او در ایتالیا و باشگاه یوونتوس پیشرفت بسیار قابل توجهی را داشته است و حال تیم های بزرگ اروپایی رئال مادرید و چلسی و یونایتد و بسیاری از تیم ها خواهان به خدمت گرفتن این هافبک 21 ساله هستند.

ماینو رایولا مدیر برنامه های پوگبا در گفت و گویی با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت گفت:

در حال حاضر پوگبا بازیکن یوونتوس میباشد و او قراردادی 5 ساله با باشگاه امضاکرده است اما هیچ چیز مشخص نیست تابستان اینده باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.پوگبا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تیم را ترک نخواهد کرد و در ایتالیا خواهد ماند اما من هیچ خبری از اینده ندارم و اینکه پل در تابستان بعدی باشگاه را ترک میکند یا نه به خود باشگاه یوونتوس بستگی دارد.

وی افزود:

با تجربه ای که از نقل و انتقالات و فوتبال دارم باید بگویم که هیچ چیز مشخص نیست همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتد پوگبا هافبکی اینده دار و در سطح کلاس جهانی میباشد و بازیکن گران قیمتی میتواند باشد به شرط انکه وارد بازار نقل و انتقالات شود.به هر حال انتقال بزرگی خواهد بود کار چندان اسانی نمیباشد البته تعداد باشگاه هایی که خواهان به خدمت گرفتن پوگبا هستند زیاد نیست.

او ادامه داد:

خب مسلما تیم هایی بزرگی خواهان به خدمت گرفتن پوگبا هستند زیرا او بازیکن بزرگی میباشد و در باشگاه بزرگی نیز توپ میزند اما نمیتوانم نام ان تیم ها را به شما بگویم.هرکسی که از فوتبال سر رشته داشته باشد میداند که فقط 8 تیم در دنیا توانایی به خدمت گرفتن پوگبا را دارد و این 8 تیم باید برای به خدمت گرفتن وی با هم رقابت کنند.در فوتبال همه چیز رقابت است.

وقتی که از ماینو رایولا در مورد بازگشت پوگبا به یونایتد سوال شد وی اینگونه پاسخ داد:

پوگبا عاشق یونایتد است و خاطرات خوشی را از این باشگاه دارد و هیچ گونه کینه و نفرتی را نسبت به این باشگاه ندارد و این را خودش نیز چند وقت پیش اعلام کرده بود. باز هم میگویم من نمیدانم چه اتفاقی خواهد افتاد ولی او ممکن است تابستان اینده به یونایتد بازگردد.

۰ Comments