جایگزین مسیر

ایلکای گوندوغان، گزینه جدید شیاطین سرخ

by | مرداد , ۳ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در شرایطی که منچستریونایتد پس از شکست در خرید تیاگو تمرکز خود را به روی سسک فابرگاس قرارداده است، نشریات انگلیس و اروپا از گزینه های جدید شیاطین سرخ در صورت عدم موفقیت در خرید فابرگاس، خبر می دهند. از گزینه هایی که از مدتها قبل مطرح بودند، می توان به فلائینی و کابای اشاره کرد.

وضعیت فلائینی بدون شک تا حداکثر شش روز آینده مشخص می شود. چون بر اساس بندهای قرارداد او و اورتون، تیم ها تنها تا انتهای ماه میلادی فعلی، یعنی تنها شش روز دیگر فرصت دارند تا با پرداخت مبلغ بازخرید فلائینی، یعنی 22 میلیون پوند، این بازیکن را به خدمت بگیرند. بدیهی است که اگر تیمی خواهان به خدمت گرفت او باشد باید قبل از این تاریخ اقدام به خرید او کند زیرا پس از آن اورتون با مبلغ بسیار بالاتری حاضر به فروش او خواهد شد. امروز در خبرها آماده بود که مارتینز سرمربی جدید اورتون اعلام کرده بود تا کنون هیچ پیشنهادی برای فلائینی و لیتون بینز ارائه نشده است.

بر اساس مصاحبه آلن پاردو با سان، منچستریونایتد هنوز پیشنهادی برای کابای 20 میلیون پوندی نیز ارائه نکرده است. او با وجود رد تمایل تیمش به فروش کابای اعلام کرد هر بازیکنی قیمتی دارد. به نظر می رسد نیوکاسل در صورت دریافت پیشنهاد مورد نظرش، مشکلی با جدایی کابای نداشته باشد.

اما آخرین گزینه مطرح شده ایلکای گوندوغان است. به گزارش مترو، که مدعی است سه پیشنهاد منچستریونایتد برای فابرگاس رد شده است، شیاطین سرخ قصد دارند تلاش خود را بروی خرید ایلکای گوندوغان 22 ساله متمرکز کنند. شیاطین سرخ اطمینان دارند که با پرداخت 20 میلیون پوند می توانند هافبک تیم دورتمند را به خدمت بگیرند. دورتمند که به تازگی میختاریان را جایگزین ماریو گوتزه کرده است، ظاهرا آمادگی از دست دادن یک ستاره دیگر را ندارد. اما گوندوغان که دو سال دیگر با دورتمند قرارداد دارد هنوز با تیمش برای تمدید قرارداد جدید به توافق نرسیده است و این مسئله امیدواری منچستریونایتد را برای خرید او بیشتر کرده است.

۰ Comments