جایگزین مسیر

اینتر میلان خواهان پاتریس اورا هم می باشد

by | اسفند , ۱۰ , ۱۳۹۲

طبق گزارش Daily Express , اینتر میلان که به امضای قرارداد با نمانیا ویدیچ 32 ساله نزدیک است , اکنون توجه خود را معطوف دیگر پاتریس اورا مدافع چپ منچستر یونایتد کرده است.

اریک توهیر مالک اینتر مشتاق است که تیم خود را با بازیکنان با تجربه تقویت کند و پاتریس اورا که قراردادش در تابستان به پایان می رسد می تواند خرید خوبی باشد. اورا ی 32 ساله بندی در قراردادش دارد که می تواند یک سال دیگر در منچستر یونایتد بماند ولی این ستاره ی فرانسوی می خواهد گزینه های دیگر را مد نظر داشته باشد.

دیوید مویس سر مربی منچستر یونایتد به نظر می رسد که مایل به فروش اورا می باشد و به عنولن گزینه ای دراز مدت برای دفاع چپ , لوک شاو بازیکن 18 ساله و با استعداد ساتهمپتون را در نظر دارد. رقیب لیگ برتری یونایتد یعنی چلسی هم خواهان لوک شاو می باشد و اگر مویس نتواند جانشین مناسبی برای پاتریس اورا پیدا کند شاید مجبور به نگه داشتن اورا شود.

اورا همچنین از غول های لیگ 1 یعنی PSG و موناکو پیشنهاد دارد و و طبق گزارش ها آنها حاضرند این بازیکن 32 ساله را بدست آورند و به سرزمین مادری خود برگردانند.

اورا در سال 2006 با مبلغی در حدود 8 میلیون یورو از موناکو به منچستر یونایتد پیوست و در این مدت 359 بازی در تمام رقلبت ها برای شیاطین سرخ انجام داده است.

۰ Comments