جایگزین مسیر

اینتر هم خواهان هافبک منچستر یونایتد است

by | دی , ۱ , ۱۳۹۱

به احتمال زیاد در ماه آینده اتفاقاتی در اولدترافورد خواهد افتاد و باشگاه آماده می شود که به پیشنهادات ارائه شده برای تعدادی از بازیکنان خود، گوش کند که مهمترین آنان نانی است.

در حال حاضر اینتر، به باشگاه های ایتالیایی، یوونتوس و آث میلان اضافه شده است که وضعیت این هافبک پرتغالی را پیگیری می کنند و یک “علاقه ی جدی” برای امضای قرارداد با نانی در ماه ژانویه وجود دارد.

به دنبال تیره شدن روابط او با باشگاه و سر الکس فرگوسن، نانی تقریباً به طور قطعی، در سال آینده اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

گفتگو بر سر یک قرارداد جدید بدون نتیجه پایان یافت.از زمانی که او در تمرین با داویده پتروچی هافبک تیم ذخیره ها در ماه سپتامبر درگیر شد، وینگر شیاطین سرخ کار سختی برای بازی در ترکیب تیم اصلی داشته است.

نانی تنها در هفت بازی از 25 مسابقه ی یونایتد در این فصل حضور داشته است و بعد از شکست خانگی 3-2 مقابل تاتنهام در تاریخ 29 سپتامبر، حتی در یک بازی لیگ برتر هم حضور نداشته است.

یونایتد، پیشنهاد 20 میلیون پوندی را برای هافبکی که در سال 2007 از اسپورتینگ لیسبون به خدمت گرفته بود، رد کرد اما ارزش نانی باز هم کاهش خواهد یافت اگر او تا پایان این فصل، در اولدترافورد بماند. در پایان فصل، تنها 12 ماه از قرارداد نانی باقی خواهد ماند.

با توجه به قرارداد، احتمال جدایی نانی در تابستان آینده، بیشتر از ماه ژانویه است، اما اگر اینتر یا دیگر تیم های خواهان نانی، به مبلغ درخواستی منچستر یونایتد نزدیک شوند این مسئله می تواند تغییر کند.

پیشنهاد 25 میلیون پوندی زنیت سن پترزبورگ در تابستان، برای به خدمت گرفتن نانی به دلیل “حقوق غیر واقعی درخواستی هافبک پرتغالی ” بی نتیجه باقی ماند.

۰ Comments