جایگزین مسیر

ایوانز:روش تمرینات ون خال بر پایه سرعت استوار است

by | دی , ۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

یونایتد در حال حاضر در 7 بازی گذشته خود شکست نخورده است و احساس می شود آنها به روزهای اوج خود بازگشته اند و ایوانز اعتقاد دارد ون خال سختکوش است.

جانی ایوانز می گوید ون خال در تمرینات به تشدید {عنصر سرعت}در تمرینات ورود کرده است و ایوانز از تفاوت روش تمرینات ون خال با دیوید مویس خبر می دهد.

مدافع ایرلندی می گوید:”ما همیشه در محل تمرین هستیم و در حال انجام کارهای قدرتی هستیم و کارهای انفجاری.”

“ما واقعا روی آنها تمرکز می کنیم و تلاش می کنیم تا سرعتمان در بازی ها بیشتر شود.”

ایوانز مجبور شد پس از دو ماه تحمل آسیب دیده گی مچ پا در اوایل این فصل , پس از بازگشتش با بازیکنانی مثل بلکت و مک نیر در خط دفاعی قرار بگیرد و همچنین کریس اسمالینگ و فیل جونز. ایوانز مستعد آسیب دیده گی دوباره است اما اصرار دارد می تواند این رویه را کاهش دهد.

این مدافع 26 ساله گفت :”منظور من این است که این آمارها چیز خوبی است ما می توانیم بعد از هر جلسه بازخورد مستقیم آن را ببینیم.”

“ما میبینیم که چطور کیلومترها حرکت می کنیم , چه ارتفاعی, چه سرعتی و چه فاصله ای و من فکر میکنم که خوب است بدانید که چه مقداری به خود فشار وارد می کنید و چگونه آنها تشدید شده اند.”

“شما باید از آنچه که بدن شما انجام می دهد آگاه باشید و اگر فکر می کنید نمی توانید آن کارها را در جلساتی سخت انجام دهید مخصوصا جلسات تمرینی قبل از بازی, می توانید آن را در روز های بعد کمتر کنید.شما می توانید به وسیله آمارهایی که در این جلسات بدست می آید خودتان را به مربی نشان دهید.”

 

 

۰ Comments