جایگزین مسیر

ایوانز: باید صبر داشته باشیم

by | دی , ۱۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران: جانی ایوانز مطمئن است که منچستر یونایتد پس از پشت سر گذاشتن بازی های سخت روز های کریسمس، دوباره به روند پیروزی های خود باز خواهد گشت.

قرمزها در سه بازی خارج از خانه آخر خود برابر استون ویلا، تاتنهام و استوک سیتی به تساوی رسیدند؛ در حقیقت اکنون سه بازی از چهار بازی آخر شیاطین سرخ با نتیجه مساوی همراه بوده است. اما جانی اوانز مطمئن است که یونایتد سریعا به روند پیروزی هایش باز خواهد گشت، او طی مصاحبه ای به MUTV گفت:

“قطعا همینطور خواهد شد. ما باید به کار خود ادامه دهیم و صبر داشته باشیم، این مهم ترین چیز است. من فکر می کنم که طی چند بازی گذشته عملکرد ما نسبت به گذشته بسیار بهتر بوده و آمادگی روحی و روانی مناسب تری داشته ایم. حالا وظایف خود را در تیم می دانیم، خوشبختانه در حال حاضر بسیار با برنامه بازی می کنیم. اما باید به کار خود ادامه دهیم و امیدوارم که پیروزی ها دوباره آغاز شوند.”

ایوانز در ادامه درباره بازی برابر یئوویل تاون در دور سوم جام حذفی صحبت کرد:

“بازی سختی است، به خصوص که باز هم یک بازی خارج از خانه است. مربی هنوز چند مصدوم دارد که کار را برای چیدن ترکیب دلخواهش سخت می کند، بازی ها در چند هفته اخیر بسیار فشرده و سخت بوده اند.”

این مدافع اهل ایرلند شمالی که امروز تولد 27 سالگی خود را جشن می گیرد، امیدوار است که یونایتد بتواند قهرمانی جام حذفی در سال 2004 را باری دیگر تکرار کند:

“در باشگاهی مانند یونایتد همیشه باید به دنبال جام باشید و من فکر می کنم با وجود این که اولین سال حضور مربی جدید روی نیمکت است اما باید یک قهرمانی را کسب کنیم.”

۰ Comments