جایگزین مسیر

ایوانز : بیایید در پایان سال 2014 در رتبه بالا باشیم

by | دی , ۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر در ایران

جانی ایوانز می گوید بازیکنان یونایتد آماده هستند تا با یک نمایش حیرت آور حداکثر امتیازات را در بازی های کریسمس و سال نو بدست آورند.

شیاطین تا قبل از تساوی 1 – 1 برابر استون ویلا خوشحال بودند.با وجود تسلط بر توپ و میدان در اکثر زمان بازی , مردان لوئیس ون خال موفق به پیروزی در این بازی نشدند پس از آنکه رادامل فالکائو تک گل یونایتد را پس از گل بنتکه به ثمر رساند.

” ما احساس می کنیم باید این بازی را می بردیم به خصوص اینکه آنها 10 نفره هم شده بودند.” او به ManUtd.Com گفت : ” ما گل خود را در اوایل نیمه دوم به ثمر رساندیم و با اینکه مالکیت توپ در اختیار ما بود موفق به گل زنی نشدیم.فکر می کردم برابر تیم 10 نفره کار راحت تری داشته باشیم اما این گونه نشد.”

ایوانز از اینکه تنها با یک امتیاز میدلندز را ترک کرده نا امید بود اما 7 بازی بدون شکست , یونایتد را به سوی بازی با نیوکاسل(5 دی ماه) ,  تاتنهام(7 دی ماه) و استوک(10 دی ماه) می برد تا انها همچنان عملکرد مثبت خود را ادامه دهند.

” این یک دوره شلوغ برای ماست و ما نباید این فرصت را از دست بدهیم” او افزود : ” ما می دانیم که در این هفته ها باید چندین بازی انجام دهیم.ما تجربه داریم و این تجربه را در تیم امتحان کردیم. اما من فکر میکنم هر کس که زمان زیادی را بازی کند همیشه درگیر یک دوره طولانی است.”

نکته مثب بازی با استون ویلا گل دیگری برای فالکائو بود , کسی که دومین بازی خود را در دو ماه گذشته از ابتدا به میدان رفته است.ایوانز هم مثل هم تیمی هایش از اینکه فالکائو با گلزنی به میادین برگشته است خوشحال است.

“او خیلی خوب بود و گلش را زد.” ایوانز گفت : ” آن یک سانتر بزرگ از یانگی و یک ضربه سر بزرگ بود.او در این مناطق غریزه یک شکارچی را دارد.به سابقه او در طول سال های قبل نگاه کنید. او تعداد زیادی ضربه سر زده است و با یک تماس کار را تمام می کند.او یک مبارز بزرگ است.”

۰ Comments