جایگزین مسیر

ایگالو: پیروزی مهمی در مقابل لوتون بدست آوردیم

by | مهر , ۲ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – اودیون ایگالو معتقد است پیروزی ۳-۰ مقابل لوتون تاون می‌تواند تاثیر مثبتی در روحیه تیم پیش از بازی در لیگ برتر مقابل برایتون بگذارد.

با این که این بازی تا دقایق پایانی نزدیک پیش می‌رفت و منچستر با تک گل خوان ماتا از رو نقطه پنالتی از میزبان خود پیش بود ولی گل‌های مارکوس رشفورد در دقیقه ۸۸ و میسون گرینوود در دقیقه ۹۲ پیروزی را قطعی کرد و شیاطین سرخ به دور بعد مسابقات صعود کردند.

حال ایگالو پس از بازی به مصاحبه در مورد نتیجه پیش آمده پرداخت:

بازی بسیار سختی بود. از ابتدا میدانستیم باید در مقابل رقیب سرسختی قرار بگیریم. از این که به مرحله بعد می‌رویم خرسندیم و این مهمترین مسئله است.

ما لیگ را خوب شروع نکردیم ولی امروز پیروز شدیم و روحیه خوبی برای بازی آخر هفته مقابل برایتون خواهیم داشت. ما به آنجا می‌رویم و تلاش می‌کنیم پیروز شویم و لیگ را دوباره شروع کنیم.

ایگالو معتقد است پیش فصل طولانی تر کریستال پالاس در نتیجه بازی مقابل این تیم در الدترافورد موثر بوده است:

ما از این که مقابل کریستال پالاس به پیروزی نرسیدیم ناامید شدیم. ما فقط یک هفته فرصت داشتیم تا برای بازی آماده شویم ولی فکر می‌کنم آنها ۴ هفته به این کار پرداختند. پس این کمی از دلایل شکست را نشان می‌دهد، ولی حالا این بازی را بردیم و فکر میکنم در روحیه ما موثر خواهد بود. اعتماد به نفس بیشتری برای بازی آخر هفته به ما خواهد داد. امیدوارم در این بازی به پیروزی برسیم و شروع خود در فصل جدید لیگ برتر را بهبود ببخشیم.

می‌توان دید که داریم آماده‌تر می‌شویم و همه دارند سرحال‌تر می‌شوند. همه فرصت بازی کردن پیدا ‌می‌کنند و هر بازی آماده و آماده‌تر می‌شوند. حالا به بازی بعد می‌رویم و دوباره دقایقی بازی خواهیم کرد و بهتر و بهتر می‌شویم.

ایگالو معتقد بود بازی مقابل لوتون ۲ لحظه سرنوشت ساز داشت. او گفت:

آن‌ها بسیار خوب دفاع کردند. می‌دانستند اگر به ما فرصت گلزنی بدهند ما قادر به انجام این کار خواهیم بود، پس به نظرم بسیار خوب دفاع کردند. به آخر بازی که نزدیک شدیم توانستیم گلزنی کنیم.

فکر می‌کنم پنالتی خوان ماتا نقطه تعیین کننده بازی بود، چون در ابتدای بازی ما به حریف پشت سر هم فشار می‌آوردیم ولی گلی نمی‌زدیم. خوشبختانه آن پنالتی را بدست آوردیم و به گل رسیدیم و تیم اعتماد به نفس بیشتر پیدا کرد.

ایگالو معتقد است سیو دین هندرسون در اواسط نیمه دوم دیگر لحظه سرنوشت ساز بازی بود.

او دروازه‌بان خوبی هست و سیو او به ما این اعتماد به نفس را داد تا بیشتر فشار بیاوریم و تلاش کنیم. همانطور که سرمربی گفته بود ما برای پیروزی به گل‌های بیشتری نیاز داریم و یک گل هیچوقت تضمین کننده برد نیست، به همین دلیل بیشتر به حریف فشار آوردیم.

دیدید هنگامی که میسون و مارکوس به زمین آمدند سرعت بیشتری در خط حمله داشتیم و تیم حریف نیز خسته بود. بنابراین گل‌ها از راه رسیدند. خیلی خوشحالیم که به دور بعد صعود کردیم.

 

۰ Comments