جایگزین مسیر

بابی چارلتون شایعات بازگشت رونالدو را افزایش داد

by | خرداد , ۱۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

سر بابی چارلتون در مصاحبه ای به ستایش از ستاره سابق یونایتد پرداخت و احتمال بازگشت او را به اولدترافورد کم ندانست.گاردین مددعی شده است این صحبت ها نظر شخصی نبوده و منچستریونایتد به دنبال بازگرداندن ستاره پرتغالی خود می باشد.

بازیکن افسانه ای یونایتد که عضو هیئت مدیره باشگاه هم می باشد با مصاحبه ی خود بر شایعات دامن زد و احتمال بازگشت رونالدو را افزایش داد.

چارلتون در مورد مرد سال فوتبال جهان گفت:

“بهترین بازیکنی که فوتبالش را تماشا کرده ام او بوده است.او فوق العاده سریع و باهوش است و کاری که در زمین انجام می دهد به مانند معجزه می باشد.او مدیون یونایتد و سرالکس فرگوسن است.

من اگر او روزی به یونایتد برگردد تعجب نخواهم کرد چرا که به نظرم قطعا روزی او به اولدترافورد بر می گردد.کسی چیزی نمی داند اما به نظرم می توان به بازگشت او فکر کرد.

من فکر می کنم او رکورد 118 گلش برای منچستریونایتد را ارتقا دهد.”

نحوه ی صحبت سر بابی چارلتون بسیار بحث برانگیز است و به نظر می اید از هم اکنون بهتر است به بازگشت رونالدو 29 ساله فکر کرد.

گاردین اعلام کرد اگر چه رونالدو به همراه رئال در اوج می باشد اما همانگونه که در اوج به رئال پیوست بعید نیست در اوج راهی اولدترافورد شود.این روزنامه مدعی شد گلیزرها برای جذب او برنامه دارند و می خواهند او را متقاعد کنند تا علی رغم نبودن در اروپا به یونایتد بیاید.اگر چه شانس بازگشت رونالدو برای فصل اینده کم است اما نمی توان با توجه به صحبت های بابی چارلتون این موضوع را نادیده گرفت.

ایا شما با بازگشت رونالدو موافق هستید؟

۰ Comments